Ik had vandaag een onderling wedstrijdje met Joff, mijn bijrijdpony. Joff was bij het opzadelen al heel erg gespannen, en de pony's rondom de bak kregen dan ook meer aandacht dan ik. Dus hij liep niet echt lekker ontspannen. Maar naar omstandigheden ging het nog best lekker. De jurering was totaal onterecht, veel te soepel. Ik kreeg 197 punten in totaal, terwijl het niet eens winstpuntwaardig was. Maar goed. Hier een paar fotootjes en een filmpje van het hele proefje. (kwaliteit is door het uploaden sterk achteruit gegaan).
Het filmpje:
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 1924&hl=nl
Aansingelen

Inrijden

Tijdens de proef

Buiten uitstappen

Dat waren ze.
Mijn eigen commentaar;
- Ik reed Joff niet genoeg nageeflijk, mede door de drukte rondom de bak, en de spanning die hij al in zich had voor de proef.
- Met het groeten had ik meteen moeten groeten, maar ik dacht dat ik inmiddels toch al zo slecht had gereden, dat ik hem wel netjes kon gaan laten staan, helemaal op mn gemak, maar daar was Joff het niet helemaal mee eens.
- Vooruit kijken.
- Tenen naar binnen & hakken laag.
- Handen rechtop houden.
Het wijken was ook niet zo best. Ik weet het
Over het algemeen gewoon een slechte proef, maar tips zijn altijd welkom.Nog even vergelijkingsmateriaal hoe het ook wel eens gaat;

Hij was echt een druktemakertje op de poetsplaats. Lady liep er ook net niet lekker doorheen.