Ja, ik was ook van de partij

Ik zou eerst naar SGW Castenray gaan, maar vond dat nog net te zwaar voor Bonny, dus wou ik wel weer een gooi doen om een puntje te halen.
Toen we daar waren, zaten we toch wel wat in tijdnood, uitgerekend moest ik iets over 10 springen, maar ook iets over 10 dressuren...

Maar gelukkig liep springen wel uit, dus eerst gedressuurd...
We zijn voor de 3e keer L1 gestart, je mocht maar 1 proefje doen.
Enne...probleempje..
M'n dressuurzadel begon steeds te glijden 
Dus hebben we maar het Springzadel opgelegd...en verrot dat dat zat!

Bij het inrijden was ze heel vervelend, steeds hangen en niet nageeflijk de bocht doorwillen...
Dus mensen, wie een dolle tinker met een ruiter die zn handen ergens in dr nek had hebben zien rennen, ik dus...

Maar het proefje ging heerlijk

Wel wat (te) sloom, maar wel lekker nageeflijk, zonder ruzie

Ze waren best streng, hoorde ik al, want 2 vriendinnen d'r pony's lopen gewoon altijd super en meestal wel wp, nu had 1 rond de 160 en de ander 177, nou, ik kon het wel shaken dacht ik..
Maar... toen zag ik even later dat ik 184 had
Dus ik 2 keer nageteld, maar het klopte echt , maar er waren maar 3 van onze categorie die winstpunt hadden, dus ik was 3e!

Dus nu is mn stand L1+3

Foto's zijn gemaakt door Ginny (GinnyBanshee) Heel erg bedankt daarvoor!
1)Wat te kort in de hals, handen wat dichter bij elkaar.

Helaas wat kleine foto's, kreeg ze niet groter
2)Even praten met moeders, en wat een heerlijk koppie zo

3)Handen

4)In de proef, Tenen!!

5)En een galopje, tegen de hand

6)En met deze foto ben ik heel erg blij!

Zo kun je zien hoe lekker ze liep
gewoon aan een slap teugeltje, mn teugels horen natuurlijk niet zo, maar vind het wel een fijn beeld geven opzich, aangezien ze heel vaak vastpakt...
En nu over naar het springen, waar we voor de 4e keer officieel startten.
Even snel ingesprongen, en toen mochten we het parcour in.
Mevrouw had er best zin in

En als ik haar dan weer inhield, viel ze soms teveel terug

Hele parcour ging lekker, tot we naar de dubbel gingen, van 7 naar 8A, toen hield ik d'r teveel bij me, maar Bon heeft me heel goed heholpen

Ze nam best een sprong, waardoor ze met d'r achterbeen het balkje aantikte, en helaas eraf viel.
Gelukkig herstelde ze voor de 2e sprong die wel goed ging.
Daar bleef het ook bij, 1 balkje, dus weer 1 winstpunt

B+3 nu

Foto's ook van Ginny
7)Hindernis 1, en ja, mn rechterhand staat strak, aangezien we gelijk naar rechts moesten

8)Hindernis 2, alvast schuin, anders word de wending te groot.

9)Hindernis 3, we kwamen hier niet lekker uit, vandaar dat ik iets achter de sprong blijf...

10)Hindernis 4, ellebogen en handen

11)Hindernis 5 en tevens de mooiste
niet echt commentaar op mn houding, alleen tenen... 

12)2e van de dubbel, 8B, zoals al gezegd, kwamen we fout uit, Bon heeft me weer eens uit de nesten geholpen, maar ik geef niet netjes mee hier

13) en de laatste, hindernis 9, ik kijk naar beneden, want ze gooit 9vd10 keer altijd bij de laatste hindernis de balk eraf

Barst los, maar ik hoef alles niet 30x te horen

Mooie combinatie zijn jullie.