Hoewel hij al 8 is, is hij ook nog behoorlijk onervaren en vind het dus nog best moeilijk allemaal. Laatst is mijn vriend meegegaan om foto's te maken, helaas zijn ze óf donker, óf bewogen, maar opzich is er wel iets op te zien. Ik heb een tijdje getwijfeld of ik ze wel zou plaatsen, sommigen verdienen namelijk echt geen schoonheidsprijs
Ik ben me ervan bewust dat ik te streng ben met mn handen, maar ik vind het dan ook echt lastig om ze netjes op de plaats te houden met zo'n bakbeest aan het andere eind van de teugels. Thor probeert nogal eens onder het werk uit te komen door gezellig om zich heen te gaan kijken en dan ook de kant op te lopen van dat hele interessante
Ook mijn houding is op zijn zachts gezegd prut... Het springzadel waar we mee rijden maakt dat al niet veel beter...Goed, na alle negatieve kanten hier dan maar eens de foto's Ik hoop dat jullie een beetje lief voor me zijn
Oh ja, de foto's staan niet op volgorde...Meet Thor

Losstappen

Beetje oppakken, jammer dat de foto zo donker is. We is goed te zien hoe het met mijn houding gesteld is

Galopje, hier worden mijn teugels wat lang en ik steek mijn benen naar voren

Drafje, mijn handen mogen hoger en ik moet rechtop blijven zitten

Inzet volte, hij loopt over de schouder weg, en wat mijn been daar aan het doen was?? Geen idee...

Als laatste een hele donkere, hij lijkt hier redelijk netjes te lopen

Commentaar en tips zijn uiteraard welkom, ik kan het goed gebruiken!!
Ik vind ook beetje dat je een stoelzit hebt. Je zit zeg maar wel heul relaxed in het zadel
. Recht zitten.. in een lijn (heb ik ook moeite mee