Ongeveer 2 jaartjes geleden heb ik de merrie van mijn zus overgenomen. Ze moest studeren en had geen tijd meer om actief te blijven rijden. Ze heeft hier ook een topic over; Patos(Z2)@dressagework.
Ik ben afgelopen december rustig aan begonnen met wedstrijden rijden en daar gingen we dan. Veel lessen gehad en de B doorgereden met 11 winstpunten een makkie lijkt dus! Maar dat is niet helemaal waar want ondanks dat ze met mijn zus in de Z2 heeft gereden en ze alle trucjes nog kent, weet ze ook heel goed dat ik een beginner ben! We zijn nu hard aan het werk om haar onderhals (die ik eraan heb gereden
) weg te krijgen en haar bovenhals weer te laten groeien! Ik ga nu even niet meer wedstrijd rijden om me goed voor te bereiden voor de L1.Hier komen ze dan! Commentaar is zeer welkom, houd het netjes! Eigen commentaar: Handen, tenen naar binnen, houding!!, en ze loopt vaak te diep.

Hoeken?, scheefjes

Hals laten strekken (niet diep genoeg)

Lekker uitstappen

Ik ben erg trots op haar (dat ze toch maar weer dr best doet met mij op haar rug) en we gaan ervoor! Commentaar is zeer welkom, houd het netjes want ik ben een beginner! Eigen commentaar: Handen, tenen naar binnen, houding!!, en ze loopt soms te diep of scheef.(wordt allemaal aan gewerkt)

klinkt altijd heel makkelijk als je het zo zegt