afgelopen zondag ginen we lekker met een hele boel pension klanten aan het rijden. Ik begon alleen en toen kwam marinus er bij en zo waren we na 15 min ineens met een stuk of 5...
Het is een heel verhaal om het goed te snappen dus dat vertel ik tussen de foto's door wel, dus als je comentaar zou willen geven lees eerst alles even door

eerst mijn beugels korten voor we echt beginnen

Abe's manier om te springen
(hievoor hadden we al balkjes gedaan)
marinus doet het even voor met zijn Napoleon
En toen kwamen er een stel terug van een buiten rit en toen zei Simone dat haar schimmel (Jamie) ook wel wilde springen maar zij zelf liever niet, dus ik riep gelijk 'Ruilen'. Dus ik spring voor het eerst in mijn leven op een paard wat eerst best spannend was, maar na 5 min (en 2 weigeringen door mijn eigen twijfels) vlogen we al over de hindernissen

nog wat onwennig

dit vind ik zelf een stoere foto
En toen werd er aan mijn broer gevraagd wil je ook een rondje op Napoleon... Mijn broer heeft nog nooit echt paard gereden maar hier dus heel dapper toch op nappie gestapt

En al helemaal los ook
(trots op mijn broer)Mijn moeder na tijden niet gereden te hebben stap Jamie uit

Zo te zien geniet ook zei van de leuke ochtend
Mijn Zus heeft Abe ondertussen lekker gestapt
Best een leuke combie ook he
Toen ging ik weer op abe en die had ineens het licht gezien en bogon ook te springen (en niet over de hindernis heen stappen)

Ik ben trots op mijn kleine hafje
Mijn Zus mocht ook nog even op nappie (wat ze al heel lang een keertje wilde)

lekker met z'n 2en aan het stappen
Mijn Broet ging testen welk zadel beter zat napoleon's western zadel of abe's dressuur zadel

ik hou abe toch maar vast want die is niets iets eigenwijzer dan napoleon
toen ging Jolande nog even met haar cracker "springen".

Nog een foto van Tango gemaakt

Tango kon niet mee springen omdat hij helaas een ijzer kwijt was
Marinus Ging Cracker nog een keertje echt laten springen (wat uiteindelijk geen suc6 was)

En Abe stond ondertussen lekker van het weer te genieten op zijn stalletje

Dus al met al was het zondag 1 grote wissel truc maar we hebben heel veel plezier gehad (ook de paarden) En tips/ comentaar mag maar hou er rekening meer dat het mijn 1ste keer was met springen en sommige bijna of zelfs helemaal nooit op een paard hebben gezeten
En natuurlijk ff een berichtje achterlaten als je er toch bent