heey
Ik rij nu ongeveer 5 maanden paard, ik ben er 2 keer vanafgevallen. Laatst nog, en toen ben ik vrij hard op mijn pols terechtgekomen daar heb ik een paar dagen toch wel wat van gevoeld.
ik ben er toen vanafgevallen met de galop, hij deed gek, maakte eerst een klein sprongetje en daarna een bokje, dit deed ie 3 keer(is eerst 3 maanden kreupel geweest dus wist wel dat ie wat vervelend ging doen) toen, de 3e keer, vroeg mijn instructice of ik meegallopeerde, er was een meisje afgevallen dus moest ik stoppen met galloperen( als ie gek begon te doen moest ik hem stop zetten, en toen spoorde ik hem de 2e keer aan en toen gallopeerde die wel.) dus ik gallopeerde mee. Toen wist ik dat ik ging vallen, en dat gebeurde ook. De 3e keer die sprong en de bok, waren toch wat heftiger als de andere.
Nu ben ik toch wel geschrokken, de vorige keer niet, maar deze keer wel. Ik heb laatst nog op die pony gereden in de les en toen deed ie dat ook 1 keer, toen heb ik niet meegegallopeerd.
Nu ga ik vandaag rijden en ik voel me nu al zenuwwachtig, ik spreek me de goede moed in maar het helpt niet veel.
Weten jullie wat ik kan doen zodat ik niet zenuwwachtig meer ben?