Een grote lach voordat ik de proef inging, maar deze lach is het hele weekeind gebleven.
Afgelopen zaterdag onze eerste buitenwedstrijd dit jaar. en dat was te merken tijdens het losrijden.
Hij was erg heet, maar naar een tijdje werd dit gelukkig minder en liet hij zich heerlijk rijden.
De proeven gingen goed. beide jury's vonden dat hij wat voorzichtig liep omdat hij geen
ijzers heeft. maar mijn dag kon niet meer stuk, het was zo goed gegaan. uiteindelijk voor
de eerste proef 180ptn en een vierde plek en voor de tweede proef 182 ptn en een zesde
plek.
Zondag ging het voor mij gevoel een stuk slechter. Tijdens de proeven was er veel spanning
maar zijn gangen waren wel lekker ruim. Toch vond ik de proeven niet lekker achteraf, maar
was nog steeds tevreden met zijn prestatie van zaterdag. tot mijn verbazing hadden we voor
de eerste proef 186 ptn en voor de tweede proef 181 ptn.
Foto's zaterdag:
proef 1
1

2

3

4galop

5 middenstap

proef 2
6

7 zitten

8

9

10 middendraf

zondag
alleen foto's van de middendraf in proef 1
12

13

14

eigen commentaar:
*handen meer dragen en linkerhand stiller houden ( wil deze snel naar me buik toe trekken
)*tenen naar binnen draaien (sporen raken trouwens nu niet zijn buik daar moet ik meer voor doen
*Surprise mag wat kilo's kwijt.
Graag opbouwend commentaar van jullie

maar denk eraan Surprise is niet mijn eigen paard, maar mijn huurpaard. Het is namelijk een manege
paard wat verder dus niet veel doet bij anderen.

mooie foto's !