Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
geen rijfoto's. Ik gok op een ouwetje, maar HOE oud dat is niet te gokken zo.
tjalk schreef:hallo,
mijn vriendin heeft laats wat foto's gemaakt toen ik aan het rijden was op mijn fjord ze heet hedwich en is ook wel bekent als moeder van de beroemde fjorden hengst Sven
Ik reed die dag niet aan de teugel omdat ze een rust dag je had.. ze hoefde toen niet zo hard te werken.
1. geen geld zoeken, tenen wat naar binnen en handen normaal:P
2. mijn handen niet goed, tenen naar binnen en mijn hoofd recht doen
3. benen wat meer naar achtere en mijn handen recht zetten, dat krom zitten was een moment opname
4. mijn handen recht zetten.
5. geen geld zoeken, benen een beetje naar achtere en mijn handen
dat was het.. graag comantaar maar hou het wel netjes
ps. Hoe oud denk je dat ze is
crossmonster schreef:Nou nou Sonja, dat kan best wat aardiger
"Een beter bokt begint bij jezelf"
Sonja schreef:crossmonster schreef:Nou nou Sonja, dat kan best wat aardiger
"Een beter bokt begint bij jezelf"
Tja sorry, maar wat wil je voor rijtechnisch commentaar horen als je zelf al meteen aangeeft dat 'ie een dagje niet hard hoefde te werken dan? Moet ik dan "Ooooooowwww mooie poownieeeeeee" roepen op een RIJTECHNISCH forum?
Paardje IS niet nagefelijk, en LOOPT niet over de rug... Wat moet je daar aardiger over zijn dan???
(Overigens, ihkv "een beter bokt begint bij jezelf"... voegt jouw opmerking richting mij iets leuks toe aan het topic???)
niet bruikbaar.

crossmonster schreef:En sonja, volgens jou mogen dus alleen maar mensen die minimaal aan de teugel kunnen rijden, foto's plaatsen?