Winx @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Winx

Winx @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 15:23

Mijn vader was er vandaag even om te kijken naar het rijden. En mijn camera lag op stal, omdat ze vanmiddag op wei gingen, dus heb ik mijn vader lief aangekeken of hij even wat foto's wilde maken.
De foto's zijn vooral gemaakt van het einde van het losrijden en begin van het volgende. Aan het eind toen het echt heel lekker ging, was hij weg.
Ik weet dat we er nog lang niet zijn, maar ze staat nu een jaar op deze stal en het laatste half jaar zijn we gigantisch vooruit gegaan. Eerst vloog ze erveel vandoor en liep ze in galop met haar hoofd zo dat ze me helemaal mee trok en verder zoals ze zelf wilde. Nu gaat dat stukken beter.
De belangrijkste punten voor mijn houding zijn mijn handen en armen, mijn tenen en moet af en toe wat meer voor mij kijken, maar dit zijn momentopnames, want kijk redelijk voor mij uit.
En heb dit zadel nog geen week, maar zit echt heel goed.
Hier dan de foto's:
Afbeelding
Mijn houding is hier wel heel vreemd en zij ziet iets Tong uitsteken

Afbeelding
Hier zet ik haar net even wat vooruit in galop zodat ze actief blijft en los word. Zij is na de galop altijd veel makkelijker.

Afbeelding
Dit vind ik best een fijn beeld, alleen volgens mij blijft haar achterhand achter.

Afbeelding
Andere hand kunnen we ook galoperen.

Afbeelding
Dit is dus een groot probleem van mij ik wil alleen met binnen sturen en laat dan buiten los en vliegt ze hoeken in. En dit is de ergste hoek maar ging netjes vandaag.

Afbeelding
Achterhand er redelijk bij, maar mijn binnenhand is veel te streng. Hier ben ik me van bewust en werk er heel hard aan en gaat ook al beter. Want zodra ik die naar voren doe zakt ze veel fijner in mijn handen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hier is de achterhand best netjes

Afbeelding

En vanmiddag gingen ze de wei weer op tot begin oktober. Heerlijk om te zien lekker geracet en ze heeft het alweer voor elkaar Tong uitsteken
Afbeelding

Bedankt voor het kijken en een berichtje zou leuk zijn. Commentaar mag, graag zelfs, maar hoef niet afgekraakt te worden.

mandy13

Re: Winx @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 15:40

Hoihoi,

ik vind het er netjes uit zien, zitten fijne stukjes tussen Lachen Als je een knik in je armen doe en die mooi aansluit heb je echt een hele nette houding!

Als je stuurt moet je je hand wel opzij doen, maar niet omlaag Lachen Maar vind het erg netjes, ga zo door.

groetjes Mandy.

_Margot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 16:40

mandy13 schreef:
Hoihoi,

ik vind het er netjes uit zien, zitten fijne stukjes tussen Lachen Als je een knik in je armen doe en die mooi aansluit heb je echt een hele nette houding!

Als je stuurt moet je je hand wel opzij doen, maar niet omlaag Lachen Maar vind het erg netjes, ga zo door.

groetjes Mandy.

mee eens Ja

BiBaMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 16:42

.
Laatst bijgewerkt door BiBaMi op 20-07-23 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Vivjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 17:04

Hoi, het ziet er goed uit hoor maar ik heb ook dat probleem met me binnenhand, niet heel ernstig maar ik houd hem ongemerkt aan. Je kan ook gewoon je binnenteugel helemaal losgooien en alleen met je buitenteugel te werk gaan, niet te veel natuurlijk, even 10 minuutjes/ een kwartiertje. Je kan dan bijvoorbeeld ook steeds een vierkant maken en jezelf aanleren dat je je binnenteugel niet hoeft/moet (te) gebruiken.

Veel succes!
Groetjes,
Vivian

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 17:13

Heel netjes, mooi paardje Haha!
als je ene knik in je armen houd, ziet het er nét wat beter uit denk ik, dan komen ook gelijk je handen iets hoger Knipoog
door dat je ook geen knik in je armen hebt, ziet het er eenbeetje uit alsof je je schouders niet breed hebt,
dat lost zichzelf dan ook op

beautylover1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 17:32

ik vind het zeer netjes

Winx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 19:28

Vivjuuh schreef:
Hoi, het ziet er goed uit hoor maar ik heb ook dat probleem met me binnenhand, niet heel ernstig maar ik houd hem ongemerkt aan. Je kan ook gewoon je binnenteugel helemaal losgooien en alleen met je buitenteugel te werk gaan, niet te veel natuurlijk, even 10 minuutjes/ een kwartiertje. Je kan dan bijvoorbeeld ook steeds een vierkant maken en jezelf aanleren dat je je binnenteugel niet hoeft/moet (te) gebruiken.

Veel succes!
Groetjes,
Vivian

Het probleem is dat ik dit wel probeer en oefen ook heel hard, maar ik heb dan mijn binnenhand los, maar mijn buitenhand ook. Die wil er gewoon niet aanblijven heb dit oop de linkerhand dus alleen. En rechtsom veel minder en loopt ze dus makkelijker en fijner. Dus ook hard aan het werk, want zo rechte lijnen rijden is vrij onmogelijk Tong uitsteken Maar wordt wel stuk beter, bedankt voor de tip.

Bedankt allemaal voor de tips en de complimenten.

Hanke_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 20:39

ziet er goed uit jan, volgens mij zit er een enorme vooruitgang in en gaan jullie nog steeds vooruit!
ook het neerwaarts ziet er goed en ontspannen uit, vooral zo doorgaan meid!

Jullie zijn echt een super combi Ja

Winx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 21:36

fanny_loverr schreef:
ziet er goed uit jan, volgens mij zit er een enorme vooruitgang in en gaan jullie nog steeds vooruit!
ook het neerwaarts ziet er goed en ontspannen uit, vooral zo doorgaan meid!

Jullie zijn echt een super combi Ja

Bedankt!

_zwikkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 20:55

Rijtechnishe commentaar is al gegeven , Verder goeie combi , Lovers

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 21:05

Yeeeeeuujj RIJFOTO's! Haha! Eindelijk, hier wachtte ik al 3 topic's op! Nagelbijten / Gniffelen
Ziet er super uit jan Haha! en winx is echt een lekkerding Haha!

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 21:09

Ik ozu je handen iets hoger houden. Verder ziet het er goed uit. Veel plezier nog samen!

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 21:12

janinke Lovers
probeer een knik in je armen te maken
enne tenen naar binnen Clown Haha!
probeer je handen ook meer te dragen Lachen

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 21:24

Heuj Janneman Doei!
Ziet er leuk uit hoor Ja Winx is knap Haha!

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 21:42

ziet er leuk uit janinke
jullie komen er wel

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 08:08

Ziet er leuk uit! Haha! Alleen idd een knik in je arme maken dan ga je je handen meteen wat meer dragen waardoor het er netter uit komt te zien! En idd je binnenhand maar ik denk dat zodra je je binnenhand wat meer vasthoud en dr op je buitenteugel eraan houd dat ze fijner gaat lopen op je hand Lachen Je binnenhand mag je trouwens wel iets gebruiken hoor! Als je een bocht omgaat mag je hem iets naar binnen doen (klein stukje!!) En dan weer op zn plaats Lachen Jullie komen er wel Haha!

Joycie_25

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 17:41

heeej janinke! Lachen

leuke foto's zeg!
als je aan de punten werkt die al gegeven zijn ziet het er helemaal top uit!
dus succes ermee! Lachen

voorderest vind ik het er fijn uitzien! Haha!

xxx Joycee