De foto's zijn vooral gemaakt van het einde van het losrijden en begin van het volgende. Aan het eind toen het echt heel lekker ging, was hij weg.
Ik weet dat we er nog lang niet zijn, maar ze staat nu een jaar op deze stal en het laatste half jaar zijn we gigantisch vooruit gegaan. Eerst vloog ze erveel vandoor en liep ze in galop met haar hoofd zo dat ze me helemaal mee trok en verder zoals ze zelf wilde. Nu gaat dat stukken beter.
De belangrijkste punten voor mijn houding zijn mijn handen en armen, mijn tenen en moet af en toe wat meer voor mij kijken, maar dit zijn momentopnames, want kijk redelijk voor mij uit.
En heb dit zadel nog geen week, maar zit echt heel goed.
Hier dan de foto's:

Mijn houding is hier wel heel vreemd en zij ziet iets

Hier zet ik haar net even wat vooruit in galop zodat ze actief blijft en los word. Zij is na de galop altijd veel makkelijker.

Dit vind ik best een fijn beeld, alleen volgens mij blijft haar achterhand achter.

Andere hand kunnen we ook galoperen.

Dit is dus een groot probleem van mij ik wil alleen met binnen sturen en laat dan buiten los en vliegt ze hoeken in. En dit is de ergste hoek maar ging netjes vandaag.

Achterhand er redelijk bij, maar mijn binnenhand is veel te streng. Hier ben ik me van bewust en werk er heel hard aan en gaat ook al beter. Want zodra ik die naar voren doe zakt ze veel fijner in mijn handen.

Hier is de achterhand best netjes

En vanmiddag gingen ze de wei weer op tot begin oktober. Heerlijk om te zien lekker geracet en ze heeft het alweer voor elkaar

Bedankt voor het kijken en een berichtje zou leuk zijn. Commentaar mag, graag zelfs, maar hoef niet afgekraakt te worden.

Als je een knik in je armen doe en die mooi aansluit heb je echt een hele nette houding!