Pops gaat volgende week voor 2 weken naar Lorainne v/d Brink in training. Dit omdat ik examens heb en het zowiezo wel eens fijn is om haar 2 weken goed door te laten trainen (wat problemen opzoeken & oplossen en de rest gewoon verfijnen). We hopen daarna echt stappen vooruit te kunnen doen

Kan nu verder wel een heel verhaal gaan schrijven over wat er goed of niet goed gaat, maar ik laat het commentaar geheel aan jullie over en reageer er dan wel op

En ik MOET ff zeggen dat 't gewoon zo'n heerlijk dier is,

[1]Hier dus mijn fout, teugels worden te lang waardoor m'n armen 6 meter te ver naar achter zwerven en ik er als een holbewoner op ga zitten
Daarnaast vergeet ik ook nog eens om het achterbeen te activeren, dus allemaal niet erg handig van mij!
[2] Dit is al meer achterbeen, maar hier blijft ze wat te recht --> Mag nog een stuk meer buigen om mijn binnenbeen!

[3]Achterwaarts is tegenwoordig ook aan de orde, ze vind het nog niet een heel leuk 'kunstje' en het is nog wat onwennig maar het begint te komen

[4]Galop gaat al stukken fijner, kan veel meer schakelen waardoor de galop an sich natuurlijk ook beter wordt! Toch blijven opletten dat ze niet te diep komt en dat het achterbeen er (beter) bij komt!

[5]

[6]Hier mag ze wat actiever (wat meer spetteren/showen bedoel ik dan)

[7]Klein stukje middendraf, of poging tot. Ze mag nog wat hoger in de aanleuning blijven, mijn fout want ik moet meer (blijven) ondersteunen met m'n been.

[8]Stukje schoudervoor, neus komt er wel uit maar voor Pops is dat eigenlijk alleen maar goed

[9]Nog een stukje, alleen hang ik hier zo achterover

[10] Wijken, werd ze een beeeeetje heet van

[11] Maar de rust keerde nog terug ook
Ik hou alleen m'n linkerarm wel heeeel vreemd hier zie ik 
Kom maar op met het (onderbouwde) commentaar!