smurffie schreef:garny@ Mail was ook een soort van afreageren moet ik eerlijk zeggen

. Het topic toen heeft mij best nog wel geraakt, en ik heb er best wel mee gezeten dat zo goed als iedereen daar maar BLEEF herhalen dat het toch niet ging lukken

. Vandaar ook dat ik toch nog even een pm gestuurt heb, niet echt zinvol, maarja.
Ik meld me ook maar even n.a.v. een pb van jou (smurffie) aan mij met verwijzing naar dit topic. Jij verwijt dat iedereen in het andere topic maar bleef roepen dat Pebbles weg moest. Toch wil ik je even wijzen op de openingspost van dat topic door jou:
smurffie schreef:Tranen blijven komen, maar dit paardje is hier niet op haar plaats. Een dier dat voorheen met gehandicapte in de bossen gelopen heb en nu niet eens normaal te rijden is, IS niet op haar plek
Een geweldig mooie tijd heb ik met haar gehad, en ook Danielle.
Maar egoisties mogen we hier niet zijn. Ze verdient beter en ze is niet voor ons bestemt.
We gaan opzoek naar een leuk huisje voor haar, waar ze lekker rustig op de weide kan en zo af en toe is gereden word, maar niet meer naar buiten hoeft (ze heeft ook goede papieren dus fokmerrie is ook nog mogelijk.)
Kijk en als je zelf begint met roepen dan moet je niet verwachten dat andere bokkers je dan gaan afvallen
De foto's hierboven zien er netjes uit.
Het paard is prima te rijden maar dat is ook nooit anders geweest. Het was een prima dier toen Moyra hem kocht.
Helaas door geklooi op de openbare weg, daar imo niet geschikt voor jullie. Op de openbare weg zou ik hem " in " laten rijden door een ervaren volwassen ruiter. Dat zal bij jullie ook zelfvertrouwen kweken want dat is gewoon weg op de straat toch?