Verdiene (Montecristo)@work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Titsia

Verdiene (Montecristo)@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 11:27

We hebben beide wat last van de warmte en dat valt wel op bij deze foto's Clown ze was links niet echt aangenaam en zag veel spoken in de verte, maar ach waarom altijd goede stukken plaatsen? Haha!
het zonnetje schijnt vandaag, even goed kijken hoor
Afbeelding
men handen...
Afbeelding
Ik mag hopen dat ik hier even wou testen wat ze deed als ik men been er even afhield Clown
Afbeelding
enge dingen ginds!
Afbeelding
en daar ook!
Afbeelding
Afbeelding
fotograaf omver rijden Haha!
Afbeelding
beetje draven
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
en nog even poseren, aan men kop te zien heel moeilijk Haha!
Afbeelding
beter weer = vliegen
Afbeelding

Twinklebel

Re: Verdiene (Montecristo)@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 11:31

Zoals je zelf zegt, niet de beste foto's van jullie, voor het mooie mag ze er meer doorheen, maar vind het er erg vriendelijk uitzien.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 11:44

Je houding vind ik nog niet zo verkeerd. Ik denk dat ze vooral van achteren wat sterker moet worden.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 11:48

Idd wat scum zegt, je hebt best een nette houding. Been zou ik liever iets meer naar achteren zien, je zit nu wat in de stoelzit.

Bovenlijn van paard mag n stuk ronder, zou m liever ook wat lager instellen zodat ie eerst zijn rug loslaat, zodat je de achterhand kan gaan activeren.

prachtig paard verder !

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 12:08

Stoelzit haha, zal er op proberen te letten Ja
Probleem bij het lager instellen is dat ze dan onmiddellijk op de voorhand wil vallen en ik dan moeilijk die achterhand geactiveerd krijg, als je tips hebt, graag!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 12:10

Lager instellen en eisen dat ze aan de hulpen is. Dus als jij been geeft en een halve ophouding dan moet ze wel loslaten.
Om haar aan het been te krijgen zou ik veel schakelen en heel consequent eisen dat ze luistert. Desnoods even tikje met de zweep als er geen snelle reactie komt.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 12:13

Stoelzit wil zeggen dat je hak-heup-schouder niet een loodrechte lijn met de grond maakt, kijk maar eens naar je foto's , en trek een lijn vanaf de schouder loodrecht naar de grond, heup en hak moeten op die lijn vallen Knipoog

Je hebt gelijk dat ze dan snel op de voorhand vallen, maar een achterhand kan niet goed actief zijn als de rug niet volledig los is. Dus zou ik eerst de rug losmaken, en daarbij heel goed overgangen blijven rijden, en dus ook tempowisselingen en schijnovergangen Knipoog

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 12:22

Crossmonster ik weet wel wat een stoelzit is, maar vind het gewoon grappig dat is al Knipoog

Bedankt voor de tips
Scum als ze binnenkort bij jou in de buurt staat, moet je haar maar is gaan rijden tijdens die eerste week, want wat je zegt in je uitleg probeer ik al twee jaar Clown ze is al veel beter aan het been, maar gisteren zag ze spoken en was ze ook nog eens lui.. Tempowisselingen en schijnovergangen maken we continue Ja
Toen ik ze net had, was ze enkel vanvoor rond gereden en die achterhand deed er niet toe, en daar gaat ze ook snel terug naartoe als ik ze wat lager instel Ja Kan het niet goed uitleggen maar als ik ze ronder instel, dan een schop met mijn been geef en een halve ophouding duikt ze echt op mijn handen, geloof me ze kan dat Clown Scum test ze uit zou ik zo zeggen Ja

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 15:36

Zo duidelijk dat Verdiene wat andere dingen gezien had Haha! . Maar ik blijf toch keer op keer vooruitgang zien hoor. En vooral je houding is echt goed Ja .

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 19:50

Elke thanks, zie zelf nog wel veel storende factoren aan mijn houding, maar we komen van ver Haha!