Helaas maar een paar foto's maar ik hoop dat jullie zo een beeld krijgen;

Eigen commentaar:
Niet naar beneden kijken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

deniece schreef:Hmm let op je handen, volgens mij trek je je paard heel erg in de mond.. Geef goed mee boven de sprong maar ook op de 1ste foto in galop zit je hem in de mond..
Tenen naar binnen en niet scheef gaan hangen boven de sprong.
Hoezo heeft hij een mexicaanse neusriem? Vind het een erg mooi paard!
egnie schreef:Zorg dat je recht boven je paard blijft zitten. Op 1 foto leun je naar rechts en daarmee haal je een paard uit zijn balans. Probeer verder je tenen naar voren te laten wijzen, dus niet de hakken in de buik van je paard. Bij de afzet moet je ervoor zorgen dat je paard voor de ruimte heeft om omhoog te komen. Heb vanaf de foto's de indruk dat je hem te vast houdt. Dus bij het aanrijden hand naar voren en niet terug. Veel succes.
O en als je het kunt mag je van mij de beugels ook wel korter doen.
sannekeee schreef:Volgens mij hinder je het paard heel erg !
Laat met lekker op zijn eigen tempo lopen en ga goed mee met zijn beweging.
En verder volgens mij heeft ze er niet zo veel plezier in , hou het leuk voor haar !
suc6!
Dan komen we helemaal niet uit als we met 60 km per uur er over heen racen. Ze wil er keihard over heen.
maar ik weet 100% zeker dat ze er plezier in heeft, soms als ik aan het uitstappen ben met lange teugel, springt ze opeens in galop aan en springt snel nog even over de hindernis!
Apart paard