James @ les

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

James @ les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 16:34

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Cool
Afbeelding

zijn begonnen met schouder voor, iets wat ik erg moeilijk vind, komt wel goed...
Afbeelding

En nog ff een galopje, vinden we ook erg moeilijk Knipoog
Afbeelding

btw zonder sperriem ivm wondje

Wildgirl

Re: James @ les

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 16:36

mooie pony!
je lijkt me niet echt op je billen te zitten en je onderbenen willen erg graag naar voren hihi
succes verder

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 16:38

Leuk dier! Hij zou er iets meer door heen mogen komen, op de foto's lijkt het alsof hij er net tegenaan hangt, iets actiever en wat ronder mag (zie foto 1), foto 2 vind ik mooi een mooi beeld geven. En blijf op je kont zitten in de galop! Knipoog (Lastig, zeker als ze niet rond zijn en dan voor je gevoel in drie stukken galopperen..)

Succes met hem!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 16:41

Wat een leukerd zeg!
Inderdaadmag hij iets ronder. Voorderest vindt ik dat het er leuk uitziet, commentaar van op je kont zitten weet je nu ook al , dus hoef ik niet te zeggen. Lachen

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 16:58

Jullie gaan vooruit Stef!
Vind het al een fijn beeld, vooral de derde foto van onder.
Blijf zelf los in je onderrug, zodat je niet met een holle rug gaat zitten. Loslaten en bekken meer kantelen, kun je je benen ook makkelijker terug leggen.
Je schoudervoor gaat al aardig richting schouderbinnenwaarts, dus voor schoudervoor is het meer dan voldoende. Mag met iets meer lengtebuiging met oog op het doortrainen naar SB toe. Positief punt: je blijft zelf goed recht zitten zonder tegen te hangen.
Goed begin dus!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 18:02

vind het idd vrij moeilijk mijn onderrug te ontspannen waardoor ik autom mn bekken niet kan kantelen en idd mn benen naar voren schieten Knipoog