Galactica [Arabisch Volbloed] @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Youko

Galactica [Arabisch Volbloed] @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 01:57

In een Banana Yellow setje Tong uitsteken. Lekker gezellig kleurtje Haha!
Sinds kort les ik weer (na bijna 5 jaar geen les), dus er zijn heel wat foutjes erin geslopen in de tussentijd. Maar daar wordt aan gewerkt!

Ik moet o.a. werken aan mijn beenligging, hakken uitdrukken en wat rechter gaan zitten. Soms heb ik de neiging om in te knikken bij bijv. het wijken. Iets meer neusje eruit rijden... We zijn al constant bezig met de achterhand activeren en leren dragen door veel te schakelen en figuren. Het voelt en ziet er al veel beter uit.
Ik heb vroeger als een gek door de bak gesjeest, waardoor Tiek op haar voorhand viel en haar achterhand niet meenam. Maar nu concentreren wij heel erg op tempocontrole, waardoor ze zich veel beter kan dragen.

Genoeg gezegd, nu dan de stills uit het filmpje Knipoog. Sorry, veel foto's waren nog kleiner dus, kon beter stills maken Knipoog. maar denk dat dat duidelijk zat is... Volgende keer een nieuwe poging Tong uitsteken

Eerst Quinnie mijn nieuwe woefje (kruising chihuahua/dwergpincher). Moet even, was net Tiek uit de wei aan het halen en vond het wel een mooi plaatje...
Afbeelding

Dan nu Tica... Knipoog
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatste... Halsstrekken
Afbeelding

Toevallig veel linksom plaatjes, maar ik garandeer jullie dat we ook rechtsom kunnen Knipoog Tong uitsteken

Idra

Re: Galactica [Arabisch Volbloed] @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 09:30

Oh daar is Tica nog eens Haha! Mijn favoriete Bokt-Arab. Lang geleden dat ik foto's van haar zag, ik vind ze er bijzonder mooi uitzien!

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 14:45

Knappe Arab!
Ik vind je houding lang niet zo slecht hoor! Lachen Wel blijven letten op je hakken ja.

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-08 14:47

Idra schreef:
Oh daar is Tica nog eens Haha! Mijn favoriete Bokt-Arab. Lang geleden dat ik foto's van haar zag, ik vind ze er bijzonder mooi uitzien!

Ja, het is inderdaad lang geleden. Sinds kort weer echt opgepakt met rijden, met les en al. Dus dat gaat goed Lachen. je knappe Spanjaard heb ik oook al lang niet meer voor de lens gezien,. Maar dat kan ook komen dat ik tegenwoordig niet meer zo vaak op het forum kom als voorheen Knipoog...

chibichan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 15:11

Tico ziet er mooi uit. Haha!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 21:19

Youko schreef:
Idra schreef:

Ja, het is inderdaad lang geleden. Sinds kort weer echt opgepakt met rijden, met les en al. Dus dat gaat goed Lachen. je knappe Spanjaard heb ik oook al lang niet meer voor de lens gezien,. Maar dat kan ook komen dat ik tegenwoordig niet meer zo vaak op het forum kom als voorheen Knipoog...

(off topic)
Moet je hier eens kijken [BKR] De gezellige andalusierclub
En in de link in mijn onderschrift staan filmpjes Knipoog