Hij vond het allemaal heel spannend en interessant en hij liep de hele tijd om zich heen te kijken. Hij kende het hele fenomeen ringrijden nog niet eens. Eerst even ingereden door de baan en hij liep als een trein. Bij de oefeningen liep hij niet zo heel erg hard, maar op [dressuur/spring] wedstrijden is hij altijd lekker fris en loopt altijd lekker voor je te werken. Ik had helemaal niet verwacht dat hij zo door zou lopen, dus de eerste ring was al mis, net als de tweede
's Ochtends verliep eigenlijk een beetje gelijk, af en toe eens een ringetje raak. Zo kwam ik halverwege de dag, bij beurt 15, op een totaal van 4 ringen. Toen pauze gehad, Moos laten eten en drinken. Na de pauze de draad weer opgepakt en hij liep weer als een trein. 's Middags ging het een stuk beter dan 's ochtends. Ik wende wat aan Moos' tempo, want zo was ik het niet gewend. Ik stak 's middags behoorlijk wat ringen en ik eindigde met 14 ringen
Ik hoorde dat ik ook nog hoorde kampen [strijden] om de pollepel. Ik stak de lans meteen op de bus [ding waar de ring in zit] en was klaar met kampen
Even alle spullen bij elkaar gepakt en toen naar stal om Moos uit te vlechten. Genoeg gepraat; hier de foto's!
1. Het was heerlijk weer en wat is er dan lekkerder dan in het zonnetje zitten

2. De versiering in de staart. Volgens de jury te grof gevlochten, volgens mij gewoon de mooiste vlecht die ik ooit in een staart heeft gemaakt

3. Nog even een "pose-foto" van ons, of iets wat daar op moet lijken..

4. Het begin; de ring goed laten hangen, zodat het het steken vergemakkelijkt

5. Zo ga je op de ring af, in galop zonder zadel, even goed richten, lans stil houden, focussen op de ring

6. En: tsjakka!

Dit waren de foto's dan, misschien komen er morgen ofzo nog nieuwe foto's die door iemand anders zijn genomen.
Bedankt voor het kijken!

EDIT: Ik ben echt super trots op Moos, omdat hij zo ontzettend goed heeft gelopen, zo goed zijn best voor me heeft gedaan en het zo lang heeft vol gehouden. Hartstikke bedankt Moos!

Super kicke.

Het was vooral de zon. Ik was niet echt gespannen over heel de dag, in het begin wel een beetje, omdat ik dat tempo helemaal niet van hem gewend was. Crossen door die baan! Aan het eind van de dag bij het kampen ook nog wel, maar minder als aan het begin van de dag.