Comentaar staat er wel bij, en zoalsgwoonlijk gemaakt door vriendlief.
4 en een halfe maand geleden zat vriendief voor het eerst op impo
& hij vind gewoon hobbelen niks aan maar springen is het einde, hij heeft al iets van,
1.10 gesprongen. en is nergens bang voor een 'hoedjewil dieniet op'' eigenwijz dus heb hem,
bijna vermoord maar neehoor, ik liep even weg de fjord ophalen van de achterste weide,
& hij eenhoge hindernis opgezet en het stalmaatje klikte een foto, toen zij ik oke jou keus val je ?
dan heb ik denk ik geen medelijden.
, stiekem ws ik wel trots op ze, en boos een beetje.gelukkig gaat het aaltyd goed want impo is een ongelovelijk LIEF pennypaard.
nouja penny paard, alleen ik en mn vriendlief rijden erop, de rest bokt hij eraf omdat ie dit gewoonwegniet kent.
heb m nu 7 jaar en voor my wil ie alles wel en voorderest is er geneen op geweest. behalfe t eerste jaar mn mams.
vriendlief is vanaf het begin veel meegeweest,
en heft geprobeerd veel vertrouwen te winnen , met succes .. andere durfennog steedsniet
EN JA JULLIE ZIEN HET GOED IK REED OP SOMIGE FOTOS MET SPIJKERBROEK. ''SCHAAM SCHAAAM''
1 eerst even een foto van mn lieve penny paard.

2 Nog eentje dan

3 Een leuke foto, te vroeg geklikt. die achterbeentjes!
Wat ik wel leuk vind is dat je goedkan zien datikniet te vroeg gaa staan voor de hindernis.

4 Deze was iets te laat geklikt ben al half uit beeld.

5 in de moestuintjes hiernaast riepiemand ''kijkuit er komt een monster trekker aan''

6 En dan nu vriendlief met zn enge acties.. !! stalmaatje zij ookal, ik hield mn hart vast.
Ik ben wel zo sim geweest, om vriendlief duidelijk te maken dat ie goed uit t zadelmoetkomen.
enmoet uitkijken wt ie zn handen iets naar voren doet..

7 Fjordje willem onder t zadel.

Dat wastwel weer.
xx