Bonita @ Work L2/M1

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Skip_Bo

Bonita @ Work L2/M1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-08 18:46

Vandaag weer even gereden, we zijn nu al een beetje aan het oefenen voor de M1. We zijn nu L2+5 in 2 wedstrijden, dus we gaan erg hard.

Verder mag je echt altijd commentaar geven, zolang het maar vriendelijk blijft.
Hopenlijk krijg ik aardig wat tips en verbeterpuntjes zodat ik wat heb om op te letten / te oefenen.

Ze is voorheen Z1 dressuur geweest en 2x Zuid-Hollands kampioen. Ze is nu 12 jaar en we hebben haar als 3 jarige gekocht van de manege in Groot Ammers. Ze heeft vorig jaar voor de 1e keer een veulen gekregen, dit kwam omdat ze al 2 jaar achter elkaar in de zomer spierbevangen was geweest. Een veulen zou haar erg goed doen.

Kijk en geniet. Lachen

Afbeelding

Afbeelding
Schoudervoor, richting schouderbinnenwaarts.
Mijn benen? |:-|

Afbeelding
Galop

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Commentraar/Reactie's zijn leuk! Haha!

-hey-

Kit_for_ever

Re: Bonita @ Work L2/M1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 19:00

Jullie hebben haar als 3 jarige gekocht en ze is al 2 keer Z1 geweest?

Leuk beestje!

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 19:03

jaa idd, beetje apart? Tong uitsteken
Vind je (sorry om te zeggen) een beetje te groot worden. Je past er nog wel op, maar een groter maatje zou mooier zijn geweest Knipoog

Sjiemie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 19:04

Super leuk beest!

Maar je kan hem toch niet als 3 jarige hebben gekocht en dan al Z1 kampioen zijn?? xx Succes

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 19:05

uuhm dis meer ITP.. Knipoog maar leuk dier!
En idd hoe kan dat.?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 19:07

Ik vind het er eerlijk gezecht ook niet m1 z1 waardeig uit zien... Pony loopt of achter de loodlijn of drukt zig er uit. Gaat veel te hard in de gallop en schouderbinnenwaards mag veel veel veel meer. Dit is een stelling...

Skip_Bo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-08 09:31

Voor alle duidelijkheid:
- Zelf ben ik geen Z1 met haar geweest, maar mijn zus.
- Hoe kan je weten dat ze veel te hard in de galop gaat door middel van 1 galopfoto?
- Ik weet zelf ook dat ik er te groot voor word, maar ik heb momenteel geen ander paard. De volgende groeistuip en ik ben eraf.
- De 2e foto is schoudervoor ríchting schouderbinnenwaarts. Daarmee wil ik niet gelijk zeggen dat het schouderbinnenwaarts is.

Ze is trouwens in de L1 & M2 Zuid-Hollands kampioen geweest. (Niet met mij, maar met mijn zus.)

Fleurtje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 10:42

leuke pony!

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 10:46

Skip_Bo schreef:
Voor alle duidelijkheid:
- Hoe kan je weten dat ze veel te hard in de galop gaat door middel van 1 galopfoto?
- Ik weet zelf ook dat ik er te groot voor word, maar ik heb momenteel geen ander paard. De volgende groeistuip en ik ben eraf.
- De 2e foto is schoudervoor ríchting schouderbinnenwaarts. Daarmee wil ik niet gelijk zeggen dat het schouderbinnenwaarts is.

Ze is trouwens in de L1 & M2 Zuid-Hollands kampioen geweest. (Niet met mij, maar met mijn zus.)

Dat brengt meer duidelijkheid Ja

Krijg je ook les van je zus ? Dat ze je kan leren waar de knopjes zitten, dat lijkt mij iig erg fijn een instructie van iemand die het paard kent en weet hoe het voelt. Dan komen jullie er wel hoor Knipoog

Skip_Bo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-08 20:27

Sisco4life schreef:
Skip_Bo schreef:
Voor alle duidelijkheid:

Dat brengt meer duidelijkheid Ja

Krijg je ook les van je zus ? Dat ze je kan leren waar de knopjes zitten, dat lijkt mij iig erg fijn een instructie van iemand die het paard kent en weet hoe het voelt. Dan komen jullie er wel hoor Knipoog

Nee, het probleem is dat ik het commentaar van mijn zus niet echt kan 'hebben'. Vork
Ze is ook heel snel boos enzo en daar baal ik een beetje van.
Soms legt ze me wel eens dingen uit, bijv. vorige zomer op wedstrijd, door haar had ik toch echt die 4 wp binnen! Vingers aflikken

Skip_Bo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 17:21

Up.