Eerst komt wat dressuur werk en daarna het springen;)
Sun is een 13 jarige fjord met de vader Gardar.
Hij heeft veel aanleg voor dressuur en springen maar hij moet alles nog net ff wat beter leren en ik ook;) maar daar zijn we druk mee bezig;)
Hier de foto’s:
Dressuur

1. Hallo dit zijn wij Sun & Syl

2. We beginnen met een rustig drafje;) Hiervoor wel los gestapt maar geen foto’s van;)

3. Deze foto vind ik zo gaaf zo krachtig alleen dit was niet de bedoeling:P sun raceten er net van door en daarom gaan mijn handen ook de lucht in meer:P

4. Pasje wijken;)

5. Stukje schouderbinnewaarts hier moet ik mijn teugels wat korter nemen en mijn handen laag houden;)

6. Nog een pas wijken hier loopt hij beter
Springen
We hebben eerst balkjes gelopen en in gesprongen maar dit heeft denise gedaan met sun en toen ik ging springen begon ik al wat hoger;)

7. Dit is een artestieke foto maar hier zie je wel hoe hoog ik begon ongeveer;)

8. 70 Cm volgens mij:P mijn houding is hier echt belabbert dit was meer een noodsprong;)

9. We gingen pauze houden en sun wou ook lekkere appelsap mee drinken hij zat helemaal te smullen:P

10. Sun geeft er ook echt niks om he:P

11. Nog een keer artestiek met de ingevlochten staart en de appelsap pakkies

12. En we gaan weer verder met een oxer van 70 cm

13. Dit was 75 cm en voor mij de gaafste sprong ik ben echt geen held:P en ik was blij dat het zo goed ging:P het leek zo hoog:P

14. Houdoe zegt sunny

15. Tot de volgende keerr
Commetaar mag ben niet van suiker;) maar het liefst gewoon netjes commetaar waar ik ook wat aan heb;) en met springen ik ben niet zoon spring tallent ik vind het dood eng maar super leuk:P
Xxx Syl & Sun En Denise (33Bonita33) Dankje voor de foto’s:D:D:D

en hopen dat er dan niemand anders in de bak is ja, dat is wel lastig maar ach.