Stelling!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

silfie35

Stelling!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-08 19:30

De stelling luidt als volgt:

Al dat gezeur over LDR enz... Laat rijden zoals hij denkt dat het goed is!!

Brand los!

Odysseus

Re: Stelling!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 19:38

Ik snap je stelling niet Clown

XMaaiike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 19:39

Focussed schreef:
Ik snap je stelling niet Clown

ik ook niet No Cheer Blond

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-08 20:04

Hij is een beetje vaag indd... zal m even anders formuleren..

Al die discussie's over laag diep rond enz. Laat iedereen zelf bepalen hoe hij of zij denkt dat het goed is.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 20:07

Maar wie zegt dat rijden zoals ik denk dat het goed is ook werkelijk goed is?
Als iedereen maar zelf zou bepalen wat goed is, dan zou dat best chaos op leveren.

Ik snap nog steeds niet waar je helemaal op doelt. Of bedoel je gewoon dat dressuurruiters elkaar wat meer in hun waarde moeten laten?

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-08 20:09

"ls iedereen maar zelf zou bepalen wat goed is, dan zou dat best chaos op leveren"
Dat bedoel ik ja... moeten we elkaar blijven corrigeren en discussieren over verschillende methode's of iedereen laten rijden zoals hij of zij denkt dat het goed is!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 20:17

Je kunt met elkaar praten en leren over elkaars methodes. Het wordt vaak een discussie als een van de twee gesprekspartners denkt dat het welzijn van het paard in gevaar komt. En ik denk dat je die discussies toch wel zal blijven houden. Neem bijvoorbeeld de P&P discussie.

Tuurlijk kan het commentaar soms minder scherp of op een andere manier verwoord worden. Sterker nog: dat is vaak het grootste probleem. Mensen doen hun best om iets duidelijk uit te leggen en er komt weer een spuit 11 achteraan met: "Tjeej jij bent echt een paardenmishandelaar Dromen "

Je moet in gesprek blijven, want je kunt vaak veel van elkaar leren. Nu internet er is, kun je veel verschillende manieren leren en je goed inlezen. Toen ik een jaar of 12 was, leerde ik alles van mijn opa en hoe mensen met paarden omgingen op de ponyclub. En dat dat niet heilig was kwam ik ook pas veel later achter. En ik ben blij dat ik de mogelijkheid heb om te leren.