Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik dacht dat dat pas op hogere sprongen moest
dank je
Ik zal erop letten
.
!
.
!
ziet er heel netjes uit meid. Ben het wel eens met Sita,
petje af hoor meis
en gefeliciteerd met je punten

Zitten heb je helemaal gelijk in
gefeliciteerd met je 5e plaats! 
maar dit keer was het echt al veel rustiger. Er zit zeker een kern van waarheid, maar ik kon er niet knap veel aan sleutelen omdat dit de 1e keer op gras was na link onderuit gegaan te zijn vorig jaar dus ik zat daar met mijn kop en niet bij mijn paard

.
knabbelgirl schreef:Dank je
Ja ik weet dat het zo oogt, dat wordt iedere keer gezegtmaar dit keer was het echt al veel rustiger. Er zit zeker een kern van waarheid, maar ik kon er niet knap veel aan sleutelen omdat dit de 1e keer op gras was na link onderuit gegaan te zijn vorig jaar dus ik zat daar met mijn kop en niet bij mijn paard
haha 

). Verder vind ik jullie een ontzettend leuk stel samen en hoop ik dat je nog even flink geniet van d etijd die je nog met haar hebt, want jullie zijn echt een mooi stel.

Wat mij jopvalt is dat er best veel commentaar is op de middendraf maar ik daar een 8 voor had? Is dat dan een te hoog cijfer of kan het nog beter?
Dank je
. x
Yvank_ schreef:dat zwiepen met dr staart heeft emma al vaker uitgelegt in HAW topic katie zwiept aan de hand al met dr staart
.