ik moet nodig eens aan mijn houding werken; kin omhoog, schouders naar achteren, handen meer dragen en dichter bij elkaar, en beugels gaatje langer.
we beginnen met haar uberschattige hoofdje

drafje, opzich een fijn beeld, maar mijn handen, en ga eens rechtop zitten!

Mooi drafje, maar ik moet mijn beugels eens een gaatje langer doen.

galop vinden we nog steeds lastig, ze wordt dan wat sterk en van een mooie houding kun je dan al helemaal niet meer spreken

eeeennnn halt

middendraf

en dit is één van onze problemen, meisje zet de automatische piloot aan, wanneer we van hand gaan veranderen, en vliegt er vandoor in een middendraf, waarbij ze flink met haar voorbenen gooit, maar de bovenlijn vasthoud, wat resulteert in een slechte aanleuning. Ik ben dus gewoon te laat

nog een moeilijkheid, wijken. De achterhand is hier niet mee. Ook thuis vindt ik het lastig om haar tegelijkertijd goed te laten scharen, recht te houden zonder impuls verlies. Kortom nog verdraait lastig, zeker gezien het feit dat mijn paard precies onthoud wat er moet gebeuren, en de automatische piloot er regelmatig op gooit
.
en afgroeten
Ik plaats werkelijk nooit foto's op HAW, ik weet dat er nog heel wat punten zijn waaraan we moeten werken en daar mag je me op wijzen, maar graag wel een beetje opbouwend
. 

! probeer alleen voor je uit te kijken

Ze ziet er keurig uit!!