Hoihoi!
Eindelijk weer eens wat foto's van Splendeur op HAW. Splendeur is een 11 jarige merrie en 1.55m. klein. Ze is een Nimmerdor X Amor. Laatste tijd hebben we veel getraind het achterbeen er meer onder te krijgen, en heb ik aan mijn houding gewerkt. Eind oktober ben ik gevallen met springen en lelijk terecht gekomen, en had m'n onderste ruggewervels gekneusd. Toen heb ik fysiotherapie en alles gehad, en nu is het vrijwel over. Ik heb een tijd geprobeerd mijn rug zoveel mogelijk te ontlasten met rijden, en dit is niet bevordelijk geweest voor mijn houding. Ik hing achterover, en mijn onderbenen staken meer naar voren dan dat ze netjes naar achter lagen. Mijn onderbenen heb ik aan gewerkt en is al een stukje verbeterd, ik hang hier en daar nog wel naar achter, dus moet rechter gaan zitten! Ook mag ik mijn handen meer dragen, en soms vergeet ik naar voren te kijken. Nog genoeg om aan te werken dus. deze foto's zijn van gisteren. Mijn vriend heeft ze gemaakt met mijn nieuwe camera, voor de liefhebbers, een Canon Powershot A470. Ze zijn via mijnalbum geupload, dus de kwaliteit is wat achteruit gegaan.
Ik heb graag goed onderbouwd commentaar zodat ik daar verder mee aan de slag kan!
Ohja, de foto's zijn enkel van een hand omdat m'n vriend snel wat plaatjes heeft geschoten toen het droog was, en we er eigenlijk stomweg nietbij na hebben gedacht ook even wat foto's van de andere hand te maken, waar ik ook wel degelijk op gereden heb! Ohja, in Juni start ik met mijn "ukkie" tussen de paarden, ze is ook paardgefokt maar te klein gebleven. Eerst hebben we bij de ponys gestart. De winstpunten nemen we mee over, dus start dan eerst lekker in de B, en als dat goed gaat kan ik over naar de L1, want de punten ervoor hebben we al binnen!
Eerst zal ik in linkjes wat foto's plaatsen van wat maanden geleden, toen mijn houding totaal belabberd was, o.a. door mijn rug. Zo is de verbetering (ook vooral qua beenligging) goed te zien.
linkjes:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KLFERBBN.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YBJYFREH.jpg
En de foto's van gisteren! (het had net wat geregend, dus vandaar dat ze bovenop wat donkerder is, we hadden al een douche gehad!)
1. Lekker bekkie!

2. Na wat stappen lekker ontspannen draven.

3.

4.

5. niet op de voorhand kukelen!

6. Door de plas! Héel Spannend!

7. Drafje

8.Nu ze er van achter al wat meer onder zit, komt ze van voor al wat meer omhoog.

9. Lijkt net of ze bovenaan geen manen heeft, maar zijn gewoon uit model gewaait

10.m'n prinsesje, je haar danst!

11.en tot de volgende keer! (zit voorover omdat ik haar net wilde gaan belonen!)

Als je hier toch bent, zou ik het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!
Zijn we er klaar voor tussen de paarden te starten, en heb je nog onderbouwde tips?
Ik hoor het graag!
Groetjes,
Katinka!

Ziet er heel netjes uit! Wel mag je je handen iets meer naar voren doen. Dat dragen wat valt wel mee. Denk als je ze op deze hoogte houd en je handen wat na voren doet dus voor het zadel dat het al een heel ander beeld geeft. Wel een ontzettend leuk paard!

.