U2 weer een maandje verder!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dondeyne

U2 weer een maandje verder!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-08 16:01

Een tijdje geleden heb ik een topic van mijn bijrijdpaardje U2 geplaatst, toen pas weer 3 weken onder het zadel na ruim een jaar stilstaan: [HAW] U2 (pas weer 3 weken onder het zadel!) Toen zag het er voornamelijk zo uit:

Afbeelding

Intussen zijn we alweer ruim een maandje verder en ik vind zelf dat er al weer heel wat vooruitgang is! Er komen al wat meer spiertjes op, de aanleuning wordt steeds beter en daarom kan ik ook weer beter gaan zitten (alhoewel ik dat op U2 om de een of andere rede nog steeds heel lastig vind!).. Ik ben dan ook heel benieuwd wat jullie ervan vinden Knipoog
Vrijdag was Joost (Death_Squad op bokt) even langsgekomen om U2 uit te proberen en heeft meteen wat foto's gemaakt.. Fotos van Joost op U2 zijn er helaas niet, toen werd ze te lastig Knipoog

Ook al gaat het elke week stukken beter, helaas zijn we er natuurlijk nog lang niet Vork Eigen verbeterpuntjes:
- Handen voor me en rechtop houden
- Schouders meer naar achter houden en vooruit kijken
- Hakken af en toe meer uitdrukken (ben nog aan t wennen aan mijn beugels die ineens weer 3 gaatjes langer zijn!)
- Buitenteugel meer erbij houden met sturen zodat ze haar hoofdje niet kantelt

Even poseren voor de foto Haha!
Afbeelding

Drafje..
Afbeelding

In de bochten wordt ze af en toe nog wat lang..
Afbeelding

Het strekken begint ook al een beetje te komen..
Afbeelding

Afbeelding

Haar mooie kont Clown
Afbeelding

Ook de galop wordt steeds beter..
Afbeelding

Niet helemaal het goede fotomoment Clown
Afbeelding

Echte oefeningen heb ik niet meer gedaan omdat Joost er erna nog op moest.. Ik ben heel benieuwd wat jullie van haar vinden en hoop dat jullie een leuk berichtje achterlaten!

KimSietske

Re: U2 weer een maandje verder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 16:13

Leuk paard! ziet er leuk uit, Zekr voor een paard wat nog niet lang onder het zadel loopt Haha!
Netjes hoor

Pony_Arie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 16:21

leuk paard heb je ze ziet zeker al verschil jammer van die laatste foto dat ze op der voor hand valt ziet er echt leuk uit Haha!

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 19:10

Zeker een vooruitgang Lachen Lekker blijven doorgaan zo, met natuurlijk de verbeterpuntjes mee nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 21:09

Ziet er goed uit dondeyne! Is een mooi paard, ook leuke combinatie!
Lijtk wel of je steeds een beetje pianohandjes hebt, probeer je pols te draaien. (kan ook vertekend beeld zijn vanwege zwarte handschoenen)

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 08:08

haike schreef:
Ziet er goed uit dondeyne! Is een mooi paard, ook leuke combinatie!
Lijtk wel of je steeds een beetje pianohandjes hebt, probeer je pols te draaien. (kan ook vertekend beeld zijn vanwege zwarte handschoenen)

Dankjewel Tess Lachen Ik ben ook echt blij met haar!

Van die pianohandjes klopt.. dat ligt niet aan de handschoenen helaas Knipoog Ik moet maar weer eens elke 5 sec aan mijn zit en handen denken Bloos

Verder bedankt voor alle leuke reacties Haha!

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 09:01

Leuk dier, wat voor bloed zit erachter?

Romy_Tinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 09:06

Vind het veel verbeterd! gaat mooi, vooral voor een paard dat nog niet zo lang onder het zadel is. Succes verder!

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 10:47

WinBinChes schreef:
Leuk dier, wat voor bloed zit erachter?

Ze is zelf gefokt door de eigenaresse met een hengst van de stoeterij waar Donnerhall/Donnerschlag ook stonden maar de precieze naam weet ik niet.. U2 zelf heeft ook Duitse papieren en in Aachen een zilveren premie gehaald.. Moet toch een keer naar de stamboom vragen Lachen