Otello (4 jarige Fries) @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

corinagirl

Otello (4 jarige Fries) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-08 10:00

Tijdje geleden dat ik voor het laatst foto's van Otello heb geplaatst. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Even een intro Lachen :

Weer eens wat foto's van Otello en mij. Het rijden gaat de laatste tijd steeds beter. De activiteit zit erin Cool .
Nu zijn we veel bezig met de stelling en buiging, maar Otello vind dit niet leuk, dus gaat hij weer in verzet. Hij drukt hiermee zijn schouders en zijn hals in de strijd, waardoor hij totaal scheef gaat lopen. Niet leuk!

Hier zijn we vorige week tijdens de les mee bezig geweest, omdat het mij niet meer lukte. En ons juffie vond die ook niet zo gek. Otello moet er altijd even doorheen en als dit gelukt is, gaat hij super lopen. Dit is altijd al zo geweest Clown
Tijdens de les heeft Claudia wat foto's gemaakt Knipoog . Misschien vinden jullie het leuk om ons weer eens te zien.

Net opgestapt en heel mooi staan Cool :
Afbeelding

Z'n knappe hoofdje. Wel iets wazig, maar ach Lachen
Afbeelding

Instappen en overleg met ons juffie :
Afbeelding

Pasje verruimen:
Afbeelding

En dit was de bedoeling:
Afbeelding

Alleen was dit een moment opname, helaas. Dus moesten we aan de longe, want Otello vertikte het om mijn hand te volgen. Toen ging het ook snel zo... Stelling/buiging helemaal weg Boos! :
Afbeelding

Jaaa, zo moet het!!
Afbeelding

Helaas was de camera toen leeg. We zijn druk aan het oefenen en in stap doet otello het al heel goed. Hij volgt mijn hand heel goed. In draf blijft dit erg moeilijk, maar dat komt wel. A.s. zaterdag weer les Lachen .

Paar foto'tjes van een training van 3 week geleden. Hier reden we samen met iemand anders in de bak en Otello was het hier niet mee eens.
http://fpfserver.pointclark.net/gallery ... C_3764.JPG
http://fpfserver.pointclark.net/gallery ... C_3925.JPG
http://fpfserver.pointclark.net/gallery ... C_3953.JPG
http://fpfserver.pointclark.net/gallery ... C_3956.JPG

Frenka

Re: Otello (4 jarige Fries) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 10:11

Bent in de les op de goede weg zo te zien!
Denk eraan dat je je benen niet te ver naar achteren legt en je tenen naar binnen draait.
Je zet hem nu aan het werk, hij vind dat weer moeilijk en probeert er dan onderuit te komen. Is weer een fase waar je doorheen moet. Knipoog
Succes!

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 10:11

Mooi paard !
Er is nog wel spanning, maar met een beetje oefening enzo komt het zeker goed! Haha!
Misschien als je je handen hoger & dichterbij elkaar houdt??
Vooral bij friezen is het moeilijk om hem goed te laten buigen, maar vind het er wel goed uitzien!

corinagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-08 11:21

Mijn tenen zijn veelal een groot probleem. Ben wel aan het oefenen, maar valt niet mee. Rijd wel regelmatig eens stukjes zonder beugels, dit werkt wel erg goed.

Handen omhoog kan inderdaad helpen. Moet ik mezelf vaak aan herinneren, zet ze snel weer omlaag. Ook bekend 'probleem' Knipoog

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 11:26

Die spanning gaat idd wel weg met geduld en veel oefenen.
Verder ga ik met de rest mee Ja
Mooi paardje!

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 07:52

leuke foto's zussie Ja
Kapstokjes haha bekend probleem Knipoog
Ziet er goed uit hoor!!