Lorenzo@work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

luna111

Lorenzo@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-08 08:40

Lorenzo heb ik in Februari gekocht om door te rijden en dan weer te verkopen maar ik ben verlieft geworden op hem. Hij was toen pas onder het zadel, er zat weinig stuur op en niet echt voorwaarts maar heel braaf.

In het begin ging het opzich goed, maar na 3 weken werd hij steeds minder voorwaarts en altijd de oren in de nek, staart zwaaien en hij verloor glans. Ik heb hem toen na laten kijken en het bleek dat hij nieren en darmen niet goed werkte en daar heeft hij druppels voor gehad en zijn glans kwam snel terug en hij werd weer vrolijk dus toen weer rustig aan begonnen met rijden maar nog liep hij niet fijn. Ik een sportmasseur erbij van Happy atleth en die had veel werk aan hem, daarna werd hij wel voorwaartser maar nog liep hij niet lekker, hij is nog een keer geweest en heeft toen gezegt dat ik een osteopaat erbij moet gaan halen want hij zit vast in het bekken. Volgende week ga ik eerst naar Woudenberg voor thermografie om doormiddel daarvan te zien waar het precies zit om hem vervolgens daarna te behandelen.

Het rijden gaat wel beter na de behandelingen van de masseur en ik rijd hem nu 3 keer in de week rustig aan. Beetje langs de weg en rustig aan in de bak. Ik heb nog eventjes te gaan om hem helemaal weer goed te krijgen maar ik heb de geduld.

Hier wat foto's van Lorenzo van de week gemaakt. Kwaliteit is niet zo geweldig want ze zijn uit een filmpje geknipt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Yvet_90

Re: Lorenzo@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 08:46

Kan me zeker voorstellen dat je dit dier echt leuk bent gaan vinden. Het is alleen zo jammer dat er dan zoveel mankeerd aan het dier.. De sport is al zo duur, maarja daar kun je natuurlijk niks aan doen..

Ik vindt het rijden er erg goed uitzien. Probeer alleen naar voren te kijken. Verder ziet het er ontspannen en mooi uit.

kiimmiie

Re: Lorenzo@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 08:49

wat een gaaf paard!