Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik rij het liefst de hele dag!
Succes verder!! MaartJ schreef:Waarom moet je persé een 3 kwartier of een uur rijden? Bij mij gaat het altijd zo: Op het moment dat het een goed gevoel oplevert stoppen we, op het moment dat het niet gaat blijven we proberen tot er een goed gevoel (op welke manier dan ook) is bereikt, zo hebben we altijd een positieve afsluiting!
Sonja schreef:20 minuten trainen is lang genoeg. Dan ga je daarna toch lekker buiten uitstappen? Zo maak je je uurtje ook wel vol.
plutolover schreef:Sonja schreef:20 minuten trainen is lang genoeg. Dan ga je daarna toch lekker buiten uitstappen? Zo maak je je uurtje ook wel vol.
Ik kan nog niet alleen met hem naar buiten, dan is het meer stress dan ontspanning. Hij houdt er namelijk niet van om alleen te gaan. en aangezien me paard en ik een behoorlijke dip hebben gehad deze winter, (lees constant vandoor vliegen en niet willen luisteren) Wil ik het wat rustig aan doen.
Sonja schreef:Als het paard maar wel lang genoeg per dag van stal komt, vind ik het totaal geen probleem als er niet lang gereden wordt hoor.
En zij ook al wel 
MaartJ schreef:Waarom moet je persé een 3 kwartier of een uur rijden? Bij mij gaat het altijd zo: Op het moment dat het een goed gevoel oplevert stoppen we, op het moment dat het niet gaat blijven we proberen tot er een goed gevoel (op welke manier dan ook) is bereikt, zo hebben we altijd een positieve afsluiting!