Na ongeveer 3 maanden niet gestart te hebben was het extra leuk om weer op concours te gaan.
We hadden die maanden flink getraind en dat heeft zijn vruchten af geworpen.
Dit was mijn eerste wedstrijd dat ik in de proef de spanning redelijk onder controle kon houden.
Hij was erg spooky vooral omdat het losrijterrein naast een camping lag en dan ook vooral naast
de grote speeltuin van de camping met voetballende kinderen en trampolines
gelijk dus weer een goed leer moment!Ondanks de spanning vond ik hem met losrijden erg fijn lopen en heb dan ook niet al te veel gedaan.
In de proeven bleef hij kijkerig maar ik kon er toch redelijk aan rijden.
Helaas was de bodem ongeloofelijk zwaar waardoor vooral mijn eerste proef niet helemaal vlekkeloos verliep.
Dit lag natuurlijk niet alleen aan de bodem want er zijn nog genoeg aandachtspuntjes.
Al met al had ik vooral over mijn eerste proef een goed gevoel, al vond ik het toen ik het filmpje zag iets tegenvallen.
In mijn 2e proef had ik wat storingen omdat ik zelf te dicht langs de hekjes reed hierdoor ging bijna het hele galop gedeelte
de mist in.
Ondanks dat ook over mijn 2e proef een goed gevoel en dit gevoel werd beloond met twee 2e prijzen en 180 en 191 punten.
Ik was dus zeker trots op ons L2 debuut en ik kijk uit naar onze volgende wedstrijd.
Deze keer geen foto`s maar filmpjes.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden maar wees lief ik weet dat er nog zat te verbeteren valt

(kwaliteit van de filmpjes is helaas erg achteruit gegaan )
*Losrijden
191 punten.
*1e proef
180 punten.
*2e proef

)
Leuk dier, maar mag nog iets meer lengte in de hals en je moet zelf nog iets rustiger zitten (vooral je been).