Gerben@work (Fries)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ofirsuzzie

Gerben@work (Fries)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-08 09:01

Eindelijk weer foto's van Gerben, deze foto's zijn van anderhalve week geleden omdat het upload programma het liet afweten
Maar goed, het gaat toppie met mijn DRAAK
Hij spingt intussen goed aan op de rechterhand maar nog niet al te lange stukje van dat gaat hij overkruist (het begin is er), de linker galop wordt alleen maar beter.
En hij zit op deze foto's nog heel erg in zijn wintervacht die is hij intussen groots aan het verliezen!!
Ik weet dat hij wat ingevallen flanken heeft maar hij krijgt met niet al te lange tijd weer een wormenkuur, en dan hopen we dat het beter wordt:
Ik rijd sinds 2 weken met thiedemann omdat ik hem wil helpen met de ontspanning af en toe is het er en soms ook helemaal niet, dus vandaar
En houd er rekening mee dat ik Gerben sinds December 2006 rijd en hij heeft tot toen eigenlijk weinig gedaan, dus er kunnen nog meer spieren bij en de wintervacht is er ook bijna af, dus hij ziet er nu al wat beter uit. Knipoog
Genoeg gepraat, FOTO'S!!
Eerst ff om de fotograaf heen waggelen, soort magneetje kan je het noemen, en stofzuigen kan hij ook heel goed!!
Afbeelding
Afbeelding
Nog even lief poseren:
Afbeelding
@work:
Afbeelding
Afbeelding
Drafje:
Trots Cool
Afbeelding
Hij is ook heel goed met zijn achterbeen Cool
Afbeelding
En een galopje kan er ook nog wel bij:
Gerben je manen wapperen!! Cool I believe I kan fly!! Knipoog Haha!
Afbeelding
Mijn houding kan 10 keer beter! Clown Koe
Afbeelding
En weer in de wei met z'n 2 maatjes:
Afbeelding
Joehoe!
Afbeelding
Met babyolie gepoetste staart:
Afbeelding
En ff klooien met Duncan! Cool
Afbeelding
Afbeelding
Dat was het!
En graag opbouwend commentaar, ik weet dat ik er nog lang niet ben, maar we doen ons best! Knipoog

Anoniem

Re: Gerben@work (Fries)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 09:10

om aardig te beginnen. ik vind het een leuk paardje. maar ik vind je tieleman veeeelte strak zitten. laat die spoortjes af want je heb je hakken nog niet uitgedrukt en dus zit je er iedere keer in met je spoor. verder past je zadel volgends mij niet. (klapperd heel erg) hij drukt zijn rug volgends mij ook heel erg weg... je bent te veel gefocust om hem voor naar beneden te krijgen en vergeet de achterhand. want alleen bij foto 6 zit zijn achterhand er echt goed onder. en verder heb ik nog een aan merking zoek een ander hoefsmid. het paard staat veelste lang bij de voorkant en te kort op de achterkant...

maar verder vind ik het een erg leuk paardje

edit: spelling

ofirsuzzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-08 09:18

De hoefsmid komt woensdag

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 09:24

Leuk paardje. Probeer inderdaad om wat meer van achter naar voren te rijden. Ik vind de Thiedemann niet te strak zitten. Als je die heel los doet heeft het ding geen zin en kan je het er net zo goed afhalen.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 09:36

De thiedemann vind ik niet te strak.
Maar dat lijkt wel zo omdat hij zich wat omhoog wringt in de gallop.
Verder vind ik dat je wat trotser op je paard moet zitten, laat maar zien wie je bent. Knipoog

ofirsuzzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-08 19:06

Bedankt voor de reactie, nog meer?? Cool