) moesten de kinderen op de echte grote paarden rijden.Voorop rijdt ons bijrijdstertje Hanne met mijn 6 jarige Quarter Flyer.
Daarna komt de 9-jarige Sophie met Anglo-arabier Big Ben. Biggie is best een fel paard, dus Sophietje had er haar handen mee vol.
Derde in rij is mijn nichtje Merel van 7. Zij rijdt op mijn Quarter Poppy. Poppy had lentekriebels en was ook nogal vlotjes. Het lijkt of er heel veel tuig aanhangt, maar dat is mijn mecate met slobbers, die aan de top geknoopt is. Ik clips er dan ponyteugeltjes aan als de kindjes rijden "want dat touw prikt !"
Laatste is mijn jongste Silke van 8, met de halfarabische Gaspar, de pony van haar zus. Gaspar rijdt de laatste tijd met martingaal, omdat hij soms een loopje durft nemen met de kleintjes.
Kijk en geniet...

Vier op een rij ! Halthouden op de middellijn. Poppy profiteert er al van om de teugels uit Mereltjes handen te snokken, en Gaspar wou niet stoppen

Mijn drie eerste dappere kindjes. Er was net gezegd : "rechtzitten, Merel"

Silke en Gaspar in een rustig moment

Hanne met Flyer. "geen kapstokvoeten !"

Gaspar en Poppy. Je ziet dat Merel echt moet werken aan Poppy. Ze had echt een lentebui, want Poppy is normaal met de kindjes eerder lui dan moe.

Grote volte links !

Gevolgd door volte rechts !!

Sophie draven met Biggie. "Op het andere been lichtrijden !"

Hanne galopperen met Flyer. "Op je kont zitten !"

"Zie je wel, dat is beter !"

Dappere kleine Merel met haar grote brede paard...

Dan werd er nog even van paard gewisseld.
Hanne met Big Ben

"Waaw die heeft een leuke galop !" (zie haar gezichtje stralen...)

Nog eens de vier flinke ruitertjes...

commentaar mag, maar gelieve er rekening mee te houden dat dit géén manegepaarden zijn en de kinderen nog erg jong !
Dank u !
ziet er leuk uit