spinet schreef:ziet er keurig uit, zou alleen je beugels iets langer doen. rijd fijner en je kunt met een ijslander dan makkelijker op je zit werken. daarnaast kan je het bovenste gedeelde van je kuit dan makkelijk op de ronding van de buik klemmen. althans dat is mijn mening
tenen naar binnen heb ik zelf ervaren als zeer lastig bij een ijslander. denk dat het tenen naar binnen vooral is dat je je paard niet aan drijft met je hak, maar daar heb je mij een ijslander niet zo snel last van

niet dat ik de netste houding heb hoor, maar dat is een kwestie van spieren op de juist plekken trainen
Bedankt voor de tips. 
_Eveline schreef:Eve.

Foto 5 vind ik er heel fijn uit zien!

Alleen lijkt het of je iets scheef zit?

Toltfoto is stoer!
Voor zover ik weet zit ik niet scheef, maar zou af en toe best eens kunnen omdat de singel eigenlijk nog wel een paar gaatjes strakker mocht. 
Dankje! 
Corellaa schreef:mooie fotos!

ziet er fijn uit hoor!
je weet zelf wel waar je aan moet werken

Dankje Corel! 
rakni schreef:wat een mooie, inspirerende plaatjes weer! Heel leuk, er zit veel moois tussen. Wat ben je lekker bezig met eva!
Ik ben vooral onder de indruk van haar achterhand. Wat is ze ook onwijs bespierd!
veel plezier verder!
Bedankt! 
Ben ook weer benieuwd naar rijfoto's van Rakni en jou, wil je me een Pb sturen als je die hebt? 
Valentijn schreef:Wauw!
Er zitten echt hele mooie foto's tussen, het gaat alweer een heel stuk beter als een tijd geleden

Ik vind dit dekje d'r echt het mooiste staan

Kom binnenkort ook wel weer een keertje foto's maken

Je mag altijd foto's komen maken!
Dankje en ik vind dit dekje ook wel erg mooi staan inderdaad! 
@twistermahoi: Bedankt, ik denk dat je aan de uitleg van Spinet heel veel hebt maar volgende keer liever per pb. 
@Spinet: Dankje en bedankt voor de goede uitleg maar zoals Valentijn al heeft gezegd hoort dat per pb.