Dit was trouwens mijn vorige topic: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=889394&hilit=zarthan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Let er wel op dat je je handen rechtop houd. Valt me wel op dat je zwarte handschoenen aan hebt ??
sandra1986 schreef:lijkt wel een heel ander paardje! met die zomervacht weer.
ik vind het er een stuk zekerder uitzien.
serieuser ook.
fijn om naar te kijken, en hij loopt heel ontspannen voor een eerste wedstrijdje voor zo`n jong dier!
Hij lijkt nu een stuk knapper he! Hij lijkt nu niet meer zo'n puppie als op de oude foto's!bizzybijtje schreef:Wauw, wat een geweldig debuut!
Ook een mooi paardLet er wel op dat je je handen rechtop houd. Valt me wel op dat je zwarte handschoenen aan hebt ??
![]()
Verder je tenen naar binnen draaien.
Marlien schreef:Bedankt! Was wel onderling hoor, dus het zal allicht wat lager worden gejureerd bij een 'echte' wedstrijd. De zwarte handschoenen heb ik expres aangedaan omdat ik 's middags nog met m'n andere op wedstrijd moest. En dan zie je ook niet zo goed dat ik m'n handen niet zo stil kan houden
Eigenlijk kun je bij onderling altijd tussen de 5 en 10 punten aftrekken.
. Hij was, vooral in het 2e proefje, helemaal op! Was een beetje teveel voor hem denk ik. Zal er de volgende keer op letten!
Ziet er lekker ontspannen uit. Alleen probeer je tenen naar binnen te houden, maar dat heb je nu onderhand wel gehoord.
, Alleen, inderdaad, je tenen naar binnen
, Maar dat heb ik zelf ook hoor! 
suus_romy schreef:Wat een plaatje van een paard is het, en al helemaal zo in de zomervacht.Ziet er lekker ontspannen uit. Alleen probeer je tenen naar binnen te houden, maar dat heb je nu onderhand wel gehoord.
Ik heb net je profiel gelezen, maar hoe gaat het nu met je andere paardje? Rij je daar ook nog wedstrijden mee.
Succes er nog mee!