mijn knappe meisje @ wedstrijd!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

mijn knappe meisje @ wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 17:52

Wees gerust, nu zijn jullie weer voor een paar weekjes van me af Knipoog

Pret en ik hadden vandaag wedstrijd in Alken, de proeven gingen goed behalve dat ze er niet zo'n zin in hd en nogal op mijn handen hing. Ook was ze een beetje lui voor mijn buitenbeen met gevolg dat ze af en toe dus danig over haar schouder viel...Desalniettemin onze beker zuur verloren aan iemand die zwaar tegen de reglementen reed. Even gaan vragen hoe dat precies zat maar ondanks alles hebben we het moeten doen met een 2de plek...In onze tweede proef kregen we een 3de plek toebedeeld...Voor de eerste keer in deze manege te rijden met mijn schrikscheetje ben ik heel tevreden!

Afbeelding
nog wat twijfelend rond de ring
Afbeelding
Afbeelding
hier zo'n voorbeeldje van over haar schouder vallen Rolleyes
Afbeelding
nog zo eentje maar wel fijn bergopwaarts. En ondanks dat het hier nogal snel toont ging ze heel gecontroleerd door de baan Lachen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
fijn achterbeen in de stap...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
en de laatste alweer...

Voor mijn gevoel ging ze vrij sloom maar op de foto's zie ik dat ze toch een fijne beenactie had... Lachen
Ben over het algemeen wel tevreden en daar draait het uiteindelijk toch om niet?

Ansofie_

Re: mijn knappe meisje @ wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:58

Pretty weer ! Haha!
Ziet er goed uit hoor! Idd fijn achterbeen, en ondanks ze wat in je handen ging hangen loopt ze op de meeste foto's toch mooi opgericht.
Hoeveel % had je ?
Piste was hier precies ook stoffig, vandaag bij ons was het ook eerder een zandbak Huilen van het lachen

Dressuurenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:02

ziet er goed uit! Alleen even opletten dat je niet te veel halsbuiging krijgt. Dat is lastig als je paard niet reageerd op buitenbeen!

Leuk paardje!

phaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 15:21

Ze zag er prachtig uit.
Zoals de jury zei de eerste proef haar stelling, maar de tweede proef reed ze heel erg mooi...

Typisch Pretty om juist tijdens de prijsuitreiking het mooist te rijden... Echt typisch iets voor haar om dan te beginnen showen Clown

Ach ze blijft toch ergens een peuter hoor Ja

Tatt_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 15:50

Pretje!

Ze toont heel mooi bergop Kath! Ziet d'r echt super uit...
Alleen jammer dat ze zo over de schouder viel, maar niet alles kan perfect gaan natuurlijk...
Ik ben nieuwsgierig naar je punten Haha!
Leuk dat je zo'n fijn gevoel had en proficiat allesinds!

(Waar heb je het over met die persoon die tegen de reglementen reed? Achja, Kempische zeker..)

_Esly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 15:54

Ziet er erg goed uit!
mooie galop!
En ik ben eigenlijk wel erg benieuwd wat die persoon had gedaan tegen de regelementen in! (A)
Verder nog veel succes!

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 22:01

Hee Kath!
Ziet er toch heel goed uit hoor! Toch gefeliciteerd met je 2e plek.
Je mag trots op jezelf, én je mooie meisje zijn hoor! Hyper!

Edit: Trouwens, dat áchterbeen ziet er écht heeeel goed uit! Bloos!

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 22:04

Ziet er goed uit Ja
Maar toch ben ik ook erg nieuwschierig naar wat die persoon had gedaan tegen de regelementen in ! Nagelbijten / Gniffelen

lisetjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 22:07

mooi paard Lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-08 15:03

wat de persoon gedaan had. Lang verhaal kort;
In belgie mag je 1 proef startte maar dan moet je wel de proef nemen die het hoogste is. (wij hebben nl een inrij proef die een niveau lager is dan het niveau dat je rijd, en je echte proef. Die hoogste proef moet je dus starten) miss had zich ingeschreven in de laagste, dus in die inrijproef maar daarin krijg je bij ons geen winstpunten dus dat mag niet in de zomer. Normaal mag je nietmeer bij inschrijven als de proef waarin je wil inschrijven bezig is. Moet je er voor doen. En je moet 15 euro betalen ipv 6.

Zij heeft mogen bij inschrijven terwijl de proef al bezig was (ik had hem al gereden en was de 3de of 4de) tegen normaal tarief. Scheve mond

flowerpull; ja he! Ik was er echt verbaast over toen ik de foto's zag Haha!

Esly dat is ontzettend fijn om te horen, dit paard kon anderhalf jjaar geleden nl nog helemaal niet galopperen! Bloos

tatt; ja he! En idd, maar daar gaan we vandaag lekker aan werken in de les, Micheline zal me wel over mijn voeten geven gezien dat een puntje is waar we sowieso altijd tegen aan zitten Bloos

phaser; we kennen haar he.

joycie17 schreef:
ziet er goed uit! Alleen even opletten dat je niet te veel halsbuiging krijgt. Dat is lastig als je paard niet reageerd op buitenbeen!

Leuk paardje!

inderdaad, normaal reageert ze wel op mijn buitenbeen en is het mijn schuld maar zondag was ze echt tegen mijn buitenbeen in aan het gaan...

PKN_ schreef:
Pretty weer ! Haha!
Ziet er goed uit hoor! Idd fijn achterbeen, en ondanks ze wat in je handen ging hangen loopt ze op de meeste foto's toch mooi opgericht.
Hoeveel % had je ?
Piste was hier precies ook stoffig, vandaag bij ons was het ook eerder een zandbak Huilen van het lachen

het viel nog best mee eigenlijk. Ik had 2x 61% Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 15:39

Dat ziet er toch netjes uit Ja
En gefeliciteerd met je prijzen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 12:17

runningkawa schreef:
Dat ziet er toch netjes uit Ja
En gefeliciteerd met je prijzen

dankje, gisteren ging het eigenlijk weer stukken beter...Ondanks dat madame mijn lesgeefster bijna omver knalde Bloos (en nee niet perongeluk Nagelbijten / Gniffelen)