Waarom de titel Na 3 jaar eindelijk weer de draad oppakken? Omdat ik vorig weekend (zie 20-04-08) na 3 jaar weer een dressuur (F-proefje) gereden heb met Astor.
Ik heb namelijk mijn laatste F-proefje gereden op 19-12-04 en dat was ook op Astor. Dus vandaar deze titel omdat ik nu de F-proefjes weer vaker wil rijden
dus de draad weer gaan oppakken op dat gebied. Ik heb wel regelmatig springwedstrijden met hem gedaan. Ik had echt een heel verhaal getypt drukte ik ergens op
en toen was alles weg dus geen zin om alles opnieuw te typen! Maar ik heb maar 1/2 minuten in kunnen rijden, maar gelukkig was hij daarvoor al gereden.
Proefje ging opzich wel lekker maar hij was erg traag en nog wat kleine dingetjes. Ik ben uiteindelijk eerste geworden met 221 punten en ik was echt super blij !!
eigenlijk had ik 223 punten maar ik had 2 therorie fouten dus die zijn eraf getrokken.
Punten waar ik aan wil werken zijn:
- Omhoog blijven kijken
- Handen meer dragen
- Tenen naar binnen
- Recht op blijven zitten
- & mijn beugels gaan volgende keer 2 gaatjes langer.
Het commentaar van de jury was dat ik mijn schouders naar achteren moest houden en mijn onderbenen stiller. En duidelijk de binnenhand v. de hals af tijdens een wending.
Foto's van het inrijden:

Foto's van de proef:

Ben super trots op hem

En vandaag had ik een springwedstrijd op hem, maar deze ging helaas erg slecht. Hij was met inrijden al erg vervelend en in het parcours ook
en hij heeft 3 keer geweigert op de blauw witte hindernis van de 3-dubbel. Dus ik was helaas uitgebelt, maar volgende keer beter want ik weet
dat we het kunnen en dat hebben we vorig jaar wel bewezen!

En links van ons zie je de beruchte 3-sprong waar hij 3 keer op de blauw-witte hindernis weigerde!

Iedereen bedankt voor het maken van de foto's!
Commentaar en tips zijn zeker welkom! Maar onthou wel dat het een manegepaard is, en ik hem natuurlijk niet elke dag rijd

Liefs Melissa & Astor
!

!