Wedstrijd debuut Tulissa (v. Biotop)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tuhan

Wedstrijd debuut Tulissa (v. Biotop)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 13:57

Vandaag 27 april hadden wij ons wedstrijd debuut in de B. Ik heb Tulissa vanaf oktober, daarvoor heb ik 8 jr een pony gehad. Ons debuut was meteen op een buitenwedstrijd waar ook meteen springen was en een kraampje en vlaggen. Ondanks dat ze doodsbang is voor het strand ging het nu met de wedstrijd wel goed op het Almeerderzand!!! We hadden 180 en 183 punten. Helaas had ik een -1 omdat ze in de middendraf scheef ging Boos! . Al voelde ik dat niet zo heel erg dus stond wel te kijken van een -1 had eerder een lage punt verwacht.

Mijn eigen punten: Meer op mijn kont zitten, nog steeds een strenge binnenhand(gaat al beter)vooruit kijken en mijn voltes moeten echt goed rond, stond ook al enige aanmerking op het protocol( behalve dan die schefe middendraf).

Nou genoeg geklets hier zijn de foto's. Commentaar mag uiteraard maar houd het opbouwend zodat we er wat aan hebben.

Afbeelding
Losrijden

Afbeelding
Grote volte arbeidsgalop

Afbeelding
de scheve middendraf Bloos

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hihi een donkere zandplek is natuurlijk erg eng, elke keer deed ze dit de hele proef lang

Afbeelding

Afbeelding
weer die vreselijke donkere zandplek haha

Ik heb ook mooie standfoto's, alleen waren die te klein dus kon ze niet uploaden. In totaal heb ik 500 foto's. Nou brand maar los en bedankt voor het kijken!

Anoniem

Re: Wedstrijd debuut Tulissa (v. Biotop)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 14:05

Ziet er leuk uit! Knap hoor, gelijk 2 winstpunten op je eerste wedstrijd Ja Hou je handen wel op gelijke hoogte en rechtop.

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 14:10

Hey Kim
Had je foto.s al via d email gehad,erg leuk en een erg knap paard om te zien,leuk dat jullie gelijk 2 winstpunten hebben gereden! en dat van die Min 1 voor een scheve middendraf is echt belachelijk,dat mag helemaal niet,maar goed,laat maar waaien he..Nu lekker door oefenen en regelmatig op wedstrijd gaan dan ben je die B zo uit!
Groetjes

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 14:11

Ziet er netjes uit hoor, al helemaal voor de eerste keer.
Succes ermee, komt vast helemaal goed.

Wel een prachtige plek om te rijden zo te zien. Knipoog

Tuhan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 14:16

Klopt het is op het almeerderstrand, erg leuk concours. Alleen is de bodem omdat het bij het strand is niet optimaal te noemen. Behoorlijk ongelijk maar wel een erg leuk concours.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:44

Wat is het toch een knap paar die Tulissa Lovers
Jammer dat ik haar niet in het echt heb kunnen bewonderen maar dat komt volgende keer vast wel.
Gefeliciteerd met je eerste twee winstpunten en ik vind het er erg netjes uit zien!

QueenBeeBee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 09:16

Leuk hoor Kim, het is echt een knappe merrie! Jullie komen er zeker wel en commentaar geef jezelf al dus weet je ook waar je aan kunt werken!
Nu gewoon lekker veel ervaring op gaan doen samen als combi! OK dan! Lachen

Tuhan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-08 10:39

SuuS1981 schreef:
Leuk hoor Kim, het is echt een knappe merrie! Jullie komen er zeker wel en commentaar geef jezelf al dus weet je ook waar je aan kunt werken!
Nu gewoon lekker veel ervaring op gaan doen samen als combi! OK dan! Lachen

Jaja als alles meezit gaan we 15 juni weer starten. Wil gaan proberen elke maand een wedstrijd te rijden Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:11

Jeetje Kim, het ziet er netjes uit. En van die -1... Verward Vaag hoor. Wat heb jij een knap paard zeg, prachtig beest, over een aantal weken en kilo's kom ik jullie een keertje in het echt bewonderen Ja

Tuhan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-08 09:45

Ffortuna schreef:
Jeetje Kim, het ziet er netjes uit. En van die -1... Verward Vaag hoor. Wat heb jij een knap paard zeg, prachtig beest, over een aantal weken en kilo's kom ik jullie een keertje in het echt bewonderen Ja

Yepz gezellig, nog even flink mijn best doen en dan kunnen we meeten haha

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 21:16

Ziet er goed uit zeg! Haha!
succes met de wedstrijden!