Verder kan ik prettiger springen met m'n dressuurzadel. Ik denk dat ik daar voorlopig maar mee blijf rijden met springen. Mijn springzadel laat mij voor in het zadel glijden waardoor ik me schrap moet zetten om lekker te blijven zitten. Het oefenparcours heb ik wel met m'n springzadel gereden, maar vanmorgen heb ik weer met m'n dressuurzadel gesprongen en dat gaat gewoon fijner. De zadelmaker moet dus weer komen voor m'n springzadel.
De hoogte was tussen de 85 cm en de 100 cm. Ik trek vreselijke gezichten tijdens het springen.
En die cap, tja, ik had een nieuwe nodig en wilde niet te veel geld uitgeven. Er was iemand die wel eentje van de Decathlon wilde meenemen voor 15 euro. Ik zo van doe maar, doe maar 2, en in gekke kleuren. Dus ik heb nu een grijze en deze lichtblauwe
. Voor trainingen zijn ze prima en ze zitten ook goed. Voldoen ook gewoon aan de eisen. Eigenlijk had ik een paarse moeten hebben, past goed bij de peesbeschermers
M'n jas, tja, niet erg mooi zo, je krijgt er een bolle rug van, maar dat is gewoon lucht. Maar m'n paard staat er wel mooi op, knippert alleen net met het oog.:

M'n onderbeen, oeps:

Het eerste wat me opviel was de uier van m'n merrie. Tja, ze zoogt nog steeds. Sprong op zich is goed, ik mag m'n handen nog wat meer meenemen naar voren.