Maiko liep erg fijn en ik heb er eigenlijk niet zo heel veel over te vertellen 
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

Commentaar is natuurlijk welkom, maar houd het normaal en onderbouwd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maiko liep erg fijn en ik heb er eigenlijk niet zo heel veel over te vertellen 

gypsymyhorse schreef:mooi paard zeg, het enige wat ik hierover kan zeggen is dat ik hem erg mooi vind lopen en ik vind die kleur hem erg mooi staan!
Ik vind het geel hem inderdaad ook erg goed staaan! Toverheks schreef:Ziet er leuk uit!
Ben benieuwd naar wat voor beenbeschermers je in de wei om hebt, zien er mooi uit.
De beenbeschermers zijn de 3 in 1 beschermers van Indra. De springschoenen zijn de bruine versie van de eskadron springschoenen

Luca__ schreef:Super mooi beest!Ik vind het geel hem inderdaad ook erg goed staaan!
Alleen jammer dat veel foto's een beetje ver weg zijn.
Unfaithful schreef:Zoals ik je net al vertelde Cleo, ik vind echt dat jullie zo super vooruit zijn gegaan. Elke keer zie ik weer progressie haha echt super leuk! Heerlijk ook, paardje in de wei. Toch moet je eens een cap op doen van mij(de baas), hoe verrot het ook zit
Gaat vast wel goedkomen met jullie ZZ-licht debuut!
Ja lekker he zo'n stukkie wei!
TessxSchatje schreef:Ziet er goed uit!
Maar waarom heb je al die beenbescherming om in de wei?
CleovG schreef:Unfaithful schreef:Zoals ik je net al vertelde Cleo, ik vind echt dat jullie zo super vooruit zijn gegaan. Elke keer zie ik weer progressie haha echt super leuk! Heerlijk ook, paardje in de wei. Toch moet je eens een cap op doen van mij(de baas), hoe verrot het ook zit
Gaat vast wel goedkomen met jullie ZZ-licht debuut!
Danku dankuJa lekker he zo'n stukkie wei!
Over die cap: ik krijg er last van m'n nek van als ik heb zo vaak draag. Ik wist dus eerst niet waar mijn nekpijn vandaan kwam maar toen ik een aantal keer geen cap meer op had ging het een stuk beter. Stom he:+
Ik hoop ook dat mijn ZZ-licht debuut een beetje fatsoenlijk gaat
Kuikentjesgeel is niet mijn smaak maar okee, als jij je er happy bij voelt 
Barmat schreef:Moet je eens kijken hoeveel pijn je nek kan gaan doen als je zonder cap op je kop knalt![]()
*maar dat is vast flauw van mij als ik dat zeg*
Met die 3-in-1 beschermers zou ik op de zomerdag wel wat oppassen... ze worden erg warm en of dat zo bevorderlijk is voor pezen en banden... denk het niet.
Verder vind ik het wel een erg aansprekend dier, ziet er wel losgelaten uit in zijn lijf, jammer dat de foto's wat van veraf genomen zijn. Stanggebruik ziet er vriendelijk uit, zie ik graagKuikentjesgeel is niet mijn smaak maar okee, als jij je er happy bij voelt
Wat voor afstamming is je paard?

gelukkig is hij met de zomerdag wat relaxter buiten,en kunnen ze dan weer af.ik heb ze van anky,daar zitten luchtgaatjes in
succes in het zz-l,groetjes deess en mccoy
sjaantje schreef:Ziet er supergoed uit Cleo!!! Echt al weer een veel beter beeld dan de vorige keer. Je hebt hem nu ook mooi in de aanleuning en mooi de handjes voor.
Succes in het ZZ licht!