Maar wilde jullie deze foto's niet onthouden.
Ik rijd nu met een zachter bitje dan voorheen.
Haar oude bit (enkelgebroken bustrens) zorgde soms nog wel eens voor onnodige spanning.
Vandaar dat ik nu een zachter bitje erin heb liggen.
Ze loopt er veel beter op. Ze was vandaag nog wel af en toe erg heet, maar dat is ze opzich altijd met rijden. Ze heeft gewoon momenten dat ze even lekker heet wordt. Maar dan is het een kwestie van de teugels meegeven en op de zit terug rijden.
Verder liep ze ontzettend ontspannen en lekker!
Hier de foto's:
Lekker even losstappen. Nog iets spanning, maar in die bosjes zitten allemaal kabouters.

Lekker ontspannen maar actief drafje. Teugels nog niet helemaal op maat zodat ze aan het nieuwe bitje kan wennen. God wat kijk ik moeilijk.

Nog een lekker ontspannen drafje met wat langere teugels. Ik moet echt leren naar voren te kijken.

Drafje... Let niet op het hoofd van mij, maar vliegen inslikken is nog steeds niet mijn grootste hobby.

Inzet voor verruimen. Hoezo veel contrast in de foto.

Beetje verzamelen. Ben erg trots op deze foto. Ze is echt ontzettend goed in verzamelen.

In middendraf van hand veranderen. Moet opletten dat ik niet achterover leun.

Aanzet tot middendraf, beetje spanning helaas. De aanzet vind ze altijd het moeilijkst.

Van hand veranderen.

Ik ben zooo ontzettend trots op deze foto... Actieve achterhand, los in de hand, lekker bij elkaar, neusje er netjes uit en zelfs ik zit er niet belabberd op.
Haast perfect!
Even halthouden. In 1x netjes vierkant. Mijn meisje leert het wel!

Even lekker uitdraven en de benen strekken:

En even een galopje aan de lange teugel. Vind ze altijd heerlijk.

En lekker uitstappen!

Dat was het! Ik ben van plan deze zomer te gaan starten met wedstrijden.
Denken jullie dat we het aankunnen? Volgens mij moet het wel lukken!
Commentaar is welkom!
Groetjes!

Milka