Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sheran schreef:Klnkt eigenlijk alsof ze niet goed aan je been is en je hulpen niet goed accepteert... heb je wel voldoende druk op de teugels en volgt ze je hand? Luistert ze naar je been?

Aan de hand vind ik ook een goede.
Renee__ schreef:Sheran schreef:Klnkt eigenlijk alsof ze niet goed aan je been is en je hulpen niet goed accepteert... heb je wel voldoende druk op de teugels en volgt ze je hand? Luistert ze naar je been?
Het gaat hier wel om een paard van bijna 4, niet zo gek dat ze het verschil nog niet weten / kunnen vinden.
Blijven oefenen, oefenen en oefenen. Beetje druk op de voorkant, maar niet tegenhouden. Paar pasjes is voldoende.Aan de hand vind ik ook een goede.
Anoniem schreef:iedere pas dat ze ook maar en klein beetje harder gaat met draven belonen. de gallop alleen toe staan als jij het duidelijk vraagt en springt ze toch aan meteen terug nemen en eerst weer arbeits draven en dan weer naar de middedraf toe proberen te rijden

Vraag niet té veel! Dan blijft het ook voor het paard leuk!Renee__ schreef:Sheran schreef:Klnkt eigenlijk alsof ze niet goed aan je been is en je hulpen niet goed accepteert... heb je wel voldoende druk op de teugels en volgt ze je hand? Luistert ze naar je been?
Het gaat hier wel om een paard van bijna 4, niet zo gek dat ze het verschil nog niet weten / kunnen vinden.
Blijven oefenen, oefenen en oefenen. Beetje druk op de voorkant, maar niet tegenhouden. Paar pasjes is voldoende.Aan de hand vind ik ook een goede.
.