Selano@ M2dressuur training!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Selamo

Selano@ M2dressuur training!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-08 15:18

Hallo,

naar 1weekje vakantie met school in limburg kon ik eindelijk weer rijden!!
Ik kon zeker wel merken dat Selano er weer helemaal zin in had, hij deed goed zijn best en sloofde zich echt helemaal uit.
helaas kon ik zelf niet al te moeilijke dingen vragen omdat ik vorige week door mijn rug ben gegaan..
vandaar de slechte houding. ook rij ik nu een paar X met mijn nieuwe laarzen wat ook wel wennen is.

Maar Selano liep super!:D.
Selano en ik zijn nu al 1X M2 gestart en haalde hierbij 2X 182 punten,

maar hier de foto's :

1] Schouderbinnenwaarts
Afbeelding

2]SChouderbinnenwaarts.
Afbeelding

uitgestrekte draf kon ik niet vragen omdat dat echt pijn deed aan mijn rug.

3]middendraf
Afbeelding

4]middendraf
Afbeelding

5] inzet traves
Afbeelding

CK88

Re: Selano@ M2dressuur training!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 15:28

Probeer bij de schouderbinnenwaarts niet je handen zo strak te houden en je binnenhand over de hand de trekken, ik vind het het niet ontspannen uitzien. Bij schouderbinnenwaarts moet de binnenhand ontspannen zijn. Ook ga je voor de inzet van trave al scheef zitten, let op die kleine dingetjes Lachen

Selamo

Re: Selano@ M2dressuur training!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 20:39

Nimmedor schreef:
Probeer bij de schouderbinnenwaarts niet je handen zo strak te houden en je binnenhand over de hand de trekken, ik vind het het niet ontspannen uitzien. Bij schouderbinnenwaarts moet de binnenhand ontspannen zijn. Ook ga je voor de inzet van trave al scheef zitten, let op die kleine dingetjes Lachen

me handen zijn bij SB eerder vaak te los...
ontspannen ziet het er idd op de foto's niet uit, terwijl hij wel heerlijk ontspannen liep.
dit komt denk ik omdat de meest gespannen uitziende foto's zijn gemaakt met middendraf, dan moet ie kracht zetten zeg maar en kijkt hij niet echt ontspannen,

het scheef zitten klopt idd, hier word ook wel aan gewerkt!
bedankt!