Widora@work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tamtam

Widora@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-08 21:52

Ik heb vanavond wat plaatjes geschoten van mijn bijrijdster Amber en Widora.

Widora is nu 5 maanden in mijn bezit. De eerste maanden zijn we vooral bezig geweest haar aan te laten sterken en haar vertrouwen te winnen. Zij is voor wij haar kochten meerdere malen verkocht en dan kwam de rust en opvoeding van haar niet ten goede, vandaar dat we eerst eens rustig de tijd hebben genomen. Inmiddels heeft zij haar eerste passen in de richting van echt dressuurpaard gezet en dit willen wij graag met jullie delen.
Sinds kort zijn we redelijk serieus aan het rijden geslagen. Een maal per week wordt zij door Amber gereden.

De foto's staan niet op volgorde.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lekker lang en laag uitdraven
Afbeelding

Afbeelding

Kritiek graag, maar hou het lief. Vergeet niet dat Amber haar maar een keer per week rijdt. Ik ben erg blij met haar, omdat ze vooral erg vriendelijk en rustig is in haar rijden, wat erg belangrijk is voor Widora.

Meryl

Re: Widora@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 21:56

Widora loopt er mooi bij, je mag blij zijn met zo`n bijrijdster Ja Echt leuk dat Widora een goed huis heeft gevonden en dat ze ook nog te volgens is op bokt.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 22:07

Idd leuk om te zien dat ze toch nog naar een bokker is gegaan Ja

't ziet er verder ook goed uit hoor!
en volgende keer rijfoto's van jullie samen?? (als de camera's teminste meewerken Haha!)

tamtam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-08 09:26

haha, ik beloof dat ik mijn best zal doen voor foto's met mezelf erop. Misschien dat er volgende week zondag een paar plaatjes geschoten kunnen worden op onze eerste wedstrijd en anders maar weer een poging wagen bij Diederik.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 11:26

Widora ziet er goed uit! En loopt ook netjes! Lachen Leuk om weer eens foto's te zien van haar!

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 12:00

Wat leuk Tamara, ze wordt inderdaad erg vriendelijk gereden door je bijrijdster Ja Zit ze ook op bokt?

tamtam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-08 12:09

NehnaDagmar schreef:
Wat leuk Tamara, ze wordt inderdaad erg vriendelijk gereden door je bijrijdster Ja Zit ze ook op bokt?

Nee, ze heeft geen account. Ik heb haar inmiddels al wel ingelicht over dit topic en het 5-jarigentopic, dus misschien dat ze binnenkort eens een kijkje komt nemen en zich evt aanmeldt.

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 16:52

Hey het bekendste bokt paard Haha! Ze ziet er goed uit zeg! Gaat de goede komt op

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 21:17

Leuke foto's tamtam!
Ziet er netjes uit hoor Ja
Je hebt het zeker wel getroffen met je bijrijdster!

BasiNami

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 11:58

Leukk foto's van Widora!! Zaterdag zien we haar eindelijk weer in het echt, heb er zin in!
Het ziet er in ieder geval heel ontspannen uit met je bijrijdster Lachen

jojo23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 12:02

Zo he widora ziet er mooi uit.
Het meisje rijdt haar erg netjes,mooi dat het ook zo klikt tussen je bijrijdster en widora.

Deebje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:23

Ziet er netjes en ontspannen uit hoor. Alleen zouden haar beugels misschien wat langer kunnen. Je hebt een dressuurzadel toch erop liggen. Hier zijn de foto's namelijk een beetje donker.

Jij moet wel een foto-cursus volgen hoor. Niet eens netjes het paard in het midden. Knipoog

tamtam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-08 09:11

haha, ik ben idd echt een nerd als het om foto's maken gaat. Deze waren nog redelijk gelukt, maar heb ook foto's met alleen een staart erop Clown

Hel viel mij ook al op dat de beugels best een gaatje langer mogen. Toch maar eens voorstellen....

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 12:31

Zat me net af te vragen wanneer we weer foto's van Widora kregen, en daar zijn ze dan. Ze ziet er goed uit. Binnenkort ook foto's met jou erop?

tamtam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-08 16:32

Ik hoop dat er zondag wat foto's geschoten worden op ons wedstrijddebuut. Ook komt zaterdag Nehnadagmar kijken naar Wid, dus misschien dat zij ook nog wel wat foto's maakt.

shanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 15:41

Lastig is dat hè! Ik (Nynkes moeder) heb laatst ook foto's gemaakt van haar op Goldy. Gelukkig had ik er heel veel gemaakt, want er waren ook heel wat met een half paard en zelfs zonder paard Haha! . Vooral galopfoto's vind ik moeilijk...
We nemen zaterdag fototoestel mee, Nynke en Sanne zijn goede fotografen dus dat komt vast goed!
We vinden het heel leuk om haar weer te zien!!!

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 15:56

Wat leuk om weer foto's van Widoor te zien! Beeld is nog fijner dan de vorige keer, toen ik kijken kwam. Echt leuk dat jullie zo snel vooruit gaan, zeg! Veel succes as zondag, jammer dat ik niet kan kijken: ik ben op vakantie...
We moeten nog steeds even een keer afspreken voor die CD Clown en uiteraard vind ik het ook altijd leuk om een training van jullie bij te wonen. Verder alles fijn met je nieuwe zadel?

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 16:02

heyhey als dat Widora niet is Haha! Ziet er goed uit zeg! Ze knapt al mooi op en de spiertjes komen weer langzaam terug. Ik weet zeker dat het goed gaat komen meyt Widora bij jullie.

Hou je me op de hoogte van haar vorderingen? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 17:11

Ziet er relaxed uit Tamara! Ben benieuwd naar foto's van met jou er op! Veel succes met je debuut!