is dat te groot?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CaileyS

is dat te groot?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-08 15:47

sorry,ik weet niet of het hier goed staat .

hoi ,
ik ben manege ruiter en bij het uitstappen mogen meegenomen vriendinnen altijd er even op stappen met jouw cap .
ik wil misschien vandaag mijn buurmeisje meenemen maar ik weet niet of ze er nog even op kan .
ondhoud ,het is alleen 2 min stap door de bak .

pony:
weet het ras niet maar lijkt op iets welsh b ofzo .
middelmatige leeftijd
niet echt dik

buurmeisje:
14 jaar
slank gebouwd

greetz

pinuts

Re: is dat te groot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 15:49

vraag gewoon even aan je instructeur, dat kunnen wij niet via internet bepalen.

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 15:50

Ik denk dat als het voor even uit stappen is het niet zo erg zal zijn als ze wat aan de grote kant is... Echt beslasten doet ze de pony denk ik niet.

filou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 15:53

Met deze informatie kunnen de meeste mensen (waaronder ik) je hier niet echt mee helpen.
Is misschien handig om de schofthoogte van de pony erbij te zetten, de lengte van het meisje en het gewicht van het meisje.
Een meisje van 14 kan bijvoorbeeld heel groot zijn voor haar leeftijd of juist heel klein... Dus als je echt wil weten of ze te groot voor de pony is zou die informatie wel nuttig zijn

Echter denk ik dat 2 minuten uitstappen niet zozeer uit moet maken. Het kan zijn dat het meisje wel te groot is voor de pony maar die 2 minuten maakt niet zoveel uit

CaileyS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-08 15:57

dank jullie voor de reacties,ik denk dat de pony 1.35 is en mijn buurmeisje 1.60 ! maar dus voor die 2 minuten zal het niet uitmaken,denk jij?

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 16:00

dat maakt niet uit filou, op bokt kan niemand daar over oordelen, ook niet of het paard rustig genoeg enz is. Dus laat het maar aan de instructrice over
edit: al denk ik dat het wel kan hoor, dus je kan je vriendin wel meenemen, maar wel ff vragen daar

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 07:46

Ik zet hier een slotje. Dit is geen Rijtechnische discussie en had bij Manegepraat gekunt.