Afgelopen maandag heb ik met mijn paard voor het eerst op gras getraind. Ik heb zaterdag een wedstrijd op gras, dus een mooie gelegenheid om te oefenen.
Helaas was ik maandag al niet lekker, en ben dinsdag flink ziek geworden. Het hangt dus van mijn paard af(hoe ze morgen loopt), of ik ga.
De vorige "wedstrijd"was de laurens van lieren talentendingens, waar mijn paard erg ziek is geworden. (koliek en waarschijnlijk spierbevangen)
Daarna hebben we eventjes rustig aan gedaan, en nu heb ik haar weer licht opgepakt.
Mijn paard had vorig jaar erg veel last van haar eerste eisprong, waardoor ze om zich van de pijn te ontzien, last van haar rug kreeg. Daarom ben ik nu voorzichtig, en vraag niet teveel door.
De foto's zijn van maandag.
Weer een lekker lang verhaal geworden..
Oja dat buikje is van het gras.
Mevrouw staat sinds een weekje buiten, en laat ik nou net dat weekje ziek zijn en niet kunnen rijden.

De foto´s zijn niet zo duidelijk, en het paard was een beetje gespannen, vooral aan de slootkant. Maar ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
.
. Gelukkig gaat het weer wat beter! 

foto 3 vind ik een erg fijn beeld geven! mooi nagefelijk over de rug, wel rechtop kijken he