Maken jullie al je foto's met een digitale camera?? Wanneer ik foto's heb en ik scan ze in zien ze er niet uit... Ook snap ik nog nie helemaal hoe je foto's in een bericht kan zetten, kan iemand me dat uitleggen??
Heike
Mede-oprichtster
Geplaatst: 22-06-01 18:44
zo plaats je dus een foto
je klikt met je rechtermuisknop op een afbeelding. Dus op je eigen site of anders op interenet. Dan klik je op 'Eigenschappen' (Properties), er verschijnt dan een nieuw scherm waar je de regel na 'Adres: (URL)' moet selecteren en dan kopieren. (ctrl C)
Dan ga je naar de plek in je bericht waar de afbeelding moet komen te staan. Tik de volgende code in: Begin met een [img] Zet hierachter het gekopieerde adres en eindig met een [/img]
effe moeilijk maar dan heb je ook wat. Zorg er wel voor dat de afbeeldingen niet te groot zijn!
eerst bladeren in je eigen mappen op je eigen comp naar de afbeelding(jpeg) en dan upload drukken. Dan de hele tekst in het witte kadertje kopieren en plakken in je bericht. Groetjes en succes
p.s als ik foto's inscan lukken ze altijd. ga gewoon eens wat met de instellingen proberen
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: missy_m op 2001-06-22 19:23 ]</font>
missy_m
Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-01 19:31
nu ga ik ook nog ff proberen of mijn onderschrift het doet.
marfiek
Geplaatst: 23-06-01 23:00
ja die doet het dus!!!
xxjes mar
My Dominique
Geplaatst: 23-06-01 23:12
cool he ff op je eerste vraag, ja ik maak ze met de digitale camera en das geen probleem, op je dig cam kan je ze donkerder en lichter maken, dan maak ik ze gelijk mooi en dan zet ik ze op mijn comp en dan op bokt, kijk bij 1 ben ikhet vergeten zie het verschil maar. [img]../upload/595/mvc-005f.jpg[/img] wel [img]../upload/595/mvc-002f.jpg[/img] zo das wel duidelijk denk ja een scanner heb k niet. dus dan maar zo. groetjes heleen