Nou ik dacht laten we eens orgineel beginnen

Ik heb er Vinet thuis nog maar net doorheen. Thuis lukt dat goed! Tijdens de proefjes ook! Maar nu kwam ik op wedstrijd, moest ik rijden in een hele zware bak met amper losrijmogelijkheden. Daar baalde ik enorm van want thuis liep ze zo lekker. Dat heb ik er helaas niet zelf uit kunnen rijden. Als nog zijn er mooie foto's gemaakt door de bokker Zoetje_, Bedankt!
Ze zijn echt heel leuk geworden! 
Het ging dus slecht. Echt slecht
Maar ik vond zelf dat ik nogal raar ben geplaatst, er stonden 2 kinderen voor mij met het 1e proefje met pony's die de hele tijd tegen de hand waren en die kinderen gingen dan trekken. Maar dressuur is een jurysport en je moet daar maar tegen kunnen en ik ben meer een springruiter
Dat zegt al genoeg
Door die zware bak werd ze lui voor het been daardoor ga ik als een zoutzak zitten en mijn hakken naar boven doen. Dan durf ik der ook niet meer rond te rijden. Best jammer eigenlijk want dat ging thuis de laatste tijd nou zo goed.Ik heb geen zin een een afkeurtopic. Het ging slecht en het ziet er op de meeste (alle) foto's niet L2 waardig uit, dat weet ik! Ik wil graag tips en niet alleen zeggen dat het er slecht uit ziet, zeg dan ook waarom.
1e proefje 4e "prijs" met 172 punten (ik reed verkeerd, anders was ik 3e geweest)
2e proefje 2e "prijs" met 186 punten
Dus de stand staat nu op L2+4!
Mijn eigen commentaar:
* Schouders naar achter houden
* Hakken uit drukken
* Tenen naar binnen
* Handen op mn plaats
* Naar voren kijken
1.

Het 1e rondje nog even een hoek eng vinden.

2.

Jammer van dat steentje uit der frontriem3.

Achterwaarts.
4.

Middendraf. Hoeveel kan je fout doen.

5.

Die achterhand. Nu mijn houding nog6.

Ronder houden
7.

Wijken, achterhand meer mee
8.

Halsstrekken. Helaas "maar" een 6.
9.

Idem