Een klein beeld van het rijden:

Aan mijn glimlach te zien, hadden we ontzettend veel fun

Zo er zijn uiteraard nog voldoende punten om te verbeteren, maar daar wordt dan ook aan gewerkt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Wat is jouw houding netjes geworden
.
.
!
. Knap hoor!
?

jullie zijn een leuke combinatie.
. Succes
als ik toch ergens om moet muggenziften, zou ik je handen iets lager zetten en nog wat meer bij elkaar, zoals ik al zei muggenziften he
want je houding is echt er enorm op vooruit gegaan!
. Haha mijn andere hoofdstel hangt even in de kast, want Montana had een lichte zwelling aan de zijkant van haar hoofd, waardoor er geen gecombineerde neusriem aan kon en tja ondertussen is de zwellig weg maar heb ik dit er nog steeds aanhangen
.
. haha
!!! Ik moet dringend nog eens in het echt komen kijken. Msch na de examens nog eens samen een wandelingetje?
Eilandje schreef:Wauw Elke, wat ziet dat er goed uit!
Montana ziet er gewoon heel goed uit (meer "paard" geworden ook tegenover vroeger vind ik) en het rijden lijkt ook super te gaan. Fijn!!

Je ziet dat jullie er allebei veel plezier in hebben. cointreau schreef:heyla Elke,
toftof, wist dat het beter ging met montana, maar wist niet dat het zoooo goed ging!!! Ik moet dringend nog eens in het echt komen kijken. Msch na de examens nog eens samen een wandelingetje?
de reus en de mini
Zwelgje schreef:Echt een hele grote verbetering Elke. Hoe is het nu met de galop? Je houding is super!
Mijn complimenten, je hebt er hard voor gewerkt.
Enne...heb je al wedstrijden in het vooruitzicht?