Pluto voor het eerst op HAW

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pubelia

Pluto voor het eerst op HAW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 21:13

Ja ja, pluto is 3 jaar geworden afgelopen weekend, en ik vond het tijd worden om alles weer een beetje op te pakken. het longeer werk heb ik af en toe een beetje gedaan, en dan hooguit 10 minuten nog voordat hij 3 was. Hij heeft op dit filmpje voor de 3 de keer zijn hoofdstel in en de eerste keer zit er ook daad werkelijk de longeerlijn aan zijn bit vast.
Het hoofdstel zit niet hoe het naar mijn idee hoort te zitten, maar zit er aan te denken om hem gewoon met halster te rijden, nou ja voordat er gezever over komt ikke niet letterlijk Knipoog Het zadel echter is de eerste keer dat het erop zit, heb al wel een keer geoefend met dekje en rolsingel, maar dit is de eerste keer dat daadwerkelijk een zadel oplicht. Meer als met zn hoofdschudden heeft hij niet gedaan. Hij heeft lekker ontspannen gelopen en dat voor een eerste keer! Hij is overigens hengst, en dit is het eerste jaar dat hij er ook van af weet! Haha!

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door pubelia op 22-04-08 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt

horsieslii

Re: Pluto voor het eerst op HAW

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 21:15

Aaaa Pluutje!! Haha! Heb zin in volgende week!!!(& zaterdag!) Haha! Hij doet het kei braaf!! Haha!
Laatst bijgewerkt door horsieslii op 22-04-08 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 21:17

Wat een lief beestje is het toch!
Dat gaat vast goedkomen!!

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 21:21

je kunt misschien beter eerst een halstertje over het hoofdstel doen en daar de longeerlijn aan vast, dan kan hij beter wennen en krijgt geen getrek in zn mond (ik zeg niet dat je dat hier doet hoor)

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 21:21

* trots* Bloos

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 21:23

@suuzepuus als je goed kijkt zie je dat er een halster onder zit, heb in het verleden ook met de halster gelongeerd, en daar over heen het hoofdstel. dat hij nu de longeerlijn aan zn bit had vond hij niet erg, alleen het bit in doen vind hij niet leuk. Knipoog

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 21:27

ok dan heb ik niks gezegd!! Lachen

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-08 09:28

nog iemand?