Commentaar is altijd welkom!
Losrijden

Appuyement

Keertwending

Traverse

(let niet op mijn gezicht
)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)

CalvinM schreef:Leuke tinker! Vooral die manen zijn ontzettend gaaf.
Verder ben ik het met Heleen1988 eens, probeer hem meer op de achterhand te zetten en hem iets fijner in de aanleuning te krijgen, de hals is nu redelijk "recht" met een onderhals. Terwijl hij eigenlijk "gebogen in de oprichting moet zijn. Voor het plaatje is het mooier als je hem zo instelt als op de laatste foto.

Heleen1988 schreef:Ik ben eerlijk gezegd niet heel erg onder de indruk van de foto's. Ik vind ten eerste wel dat je een prachtig mooie tinker hebt! En wat een manen zeg!! Naar mijn mening loopt je paard er echter op geen enkele foto ECHT lekker doorheen.. Hij lijkt op de foto's zijn rug weg te drukken. Ik zeg alleen wat ik kan zien vanaf de foto's, misschien was het in het echt heel anders.. maar daar kan ik natuurlijk niet over oordelen. Probeer wat meer van achteruit te rijden, zodat ie zijn rug net wat lekkerder gebruikt. succes! Trouwens, knap hoor dat je zo hoog rijdt met een tinker!!!
verder heb ik geen commentaar rijd tenslotte zelf nog lang geen Z dus!! en dat wat ik zie, is hierboven ook al vermeld en omdat nog weer te herhalen is ook zo'n onzin..! trouwens staat wel grappig met dat blauwe bontje eronder
verder nog heel veel succes samen shar_ianne schreef:Bedankt voor het commentaar. Ik ben daar inderdaad mee bezig, maar zoals polly2 al zegt is dat heel moeilijk vanwege hun bouw.

Heleen1988 schreef:Ik ben eerlijk gezegd niet heel erg onder de indruk van de foto's. Ik vind ten eerste wel dat je een prachtig mooie tinker hebt! En wat een manen zeg!! Naar mijn mening loopt je paard er echter op geen enkele foto ECHT lekker doorheen.. Hij lijkt op de foto's zijn rug weg te drukken. Ik zeg alleen wat ik kan zien vanaf de foto's, misschien was het in het echt heel anders.. maar daar kan ik natuurlijk niet over oordelen. Probeer wat meer van achteruit te rijden, zodat ie zijn rug net wat lekkerder gebruikt. succes! Trouwens, knap hoor dat je zo hoog rijdt met een tinker!!!
.Heleen1988 schreef:Ik ben eerlijk gezegd niet heel erg onder de indruk van de foto's. Ik vind ten eerste wel dat je een prachtig mooie tinker hebt! En wat een manen zeg!! Naar mijn mening loopt je paard er echter op geen enkele foto ECHT lekker doorheen.. Hij lijkt op de foto's zijn rug weg te drukken. Ik zeg alleen wat ik kan zien vanaf de foto's, misschien was het in het echt heel anders.. maar daar kan ik natuurlijk niet over oordelen. Probeer wat meer van achteruit te rijden, zodat ie zijn rug net wat lekkerder gebruikt. succes! Trouwens, knap hoor dat je zo hoog rijdt met een tinker!!!
(ziet een tink met zelfde kleurtje
is stiekum toch in ontkenning nee hij word niet wit)