Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Ik geloof dat ik zelf knettergek word als ik dag in dag uit tussen zo'n grote groep mensen in zit, plus dat mijn paard z'n stal niet uit komt.Sylvia schreef:Dat is heel persoonlijk... Er zijn mensen die voor de begeleiding, faciliteiten, ed bij een manege willen staan, er zijn ook mensen die dat absoluut niet willen.
Ik zou het absoluut niet willen, ik vind weidegang veel belangrijker dan een fatsoenlijke bak (en een slechte bak is in elk geval nog een bak). Ik geloof dat ik zelf knettergek word als ik dag in dag uit tussen zo'n grote groep mensen in zit, plus dat mijn paard z'n stal niet uit komt.
Hoe ver ligt de manege en die andere stal van elkaar af? Is het te wandelen? Of evt. een trailer lenen?
Cinnepin schreef:geenvan beide zou ik doen.
Ik zou gewoon een goeie pension stal nemen met een GOEDE bak en lekker wiede gang. En natuurlijk goeie stalling en verzorging. Zeker voor een 3 jarige is spelen met soort genootjes een must! ( eigenlijk voor elke leeftijd ).
En 24/7 op stal vind ik echt not done
. Je kan toch vast wel een anders plek voor hem regelen waar en hij het goed heeft en jij het naar je zin hebt.
)