Zaterdag hebben we voor het eerst kür gereden in Houten (64.50%) en gisteren hadden we onze allereerste buitenwedstrijd in Babberich!
Hij ging gisteren opzich niet verkeerd, maar ook niet super. Voor Black was het dan ook weer zijn eerste buitenconcours in ruim 2 jaar, en voor het eerst met mij. Hij was erg 'uit' en lette soms dus niet helemaal goed op
Soms ook nog wat balansproblemen hier en daar, en wat moeite om fijn bovenin te blijven, maar ik was hardstikke tevreden voor de eerste keer buiten in zo'n lange tijd!We hadden 209 en 208 en waren 3e en 2e

Picturelifestyle (Josfoto) en Specialshots (Annash) hebben gisteren wat foto's geschoten van knappe Black!
Blacky sais 'HI!!!'

Ik heb er vandaag al een ander trensbit ingehangen, deze op de foto is nlk. veel te groot.....
Wat drafjes:

En een niet heel mooi moment, hij klimt er net iets uit, maar wat een langpoot is het toch he?

Galopjes:

Hier komen we net uit een wissel

Voetjes van de vloer!

En klaar!!

Bedenk wel dat Blacky eigenlijk nog niet zo lang in training staat
Hij heeft ruim 2 jaar stilgestaan, en ik zit er nu pas een klein halfjaartje weer op. Qua bespiering is hij al echt héél veel beter dan toen ik net met hem begon, maar hij is er nog lang niet